Ik heb een verhaaltje geschreven om te kijken wat jullie er van vinden.
Femke en Kim komen uit school. Ze gaan allebei zo snel mogelijk naar huis dan kunnen ze zich even om kleden voor hun eerste rij les. Ze hebben nieuwe paardrijbroeken gekregen en laarzen en een cap. Hun moeder brengt hun naar de manege. Voor de manege worden Femke en Kim afgezet. Hun moeder gaat snel even naar de supermarkt en zou daarnaar snel terug komen. Femke en Kim komen de manege binnen gelopen. Het lijkt niet wat ze gedacht hadden, het was allemaal oude troep en er stonden maar 4pony’s die er niet uitzagen. Ineens horen ze voetstappen achter hun en draaien zich om. Er komt een man naar hun toe gelopen. Hij stelt zich niet eens voor er zegt dat ze zadels mogen in het kamertje iets verder op. Femke en Kim lopen het kamertje in en ineens valt de deur dicht. Allebei schrikken ze zich rot. Kim probeert de deur te openen die niet meer open wil. Ze beginnen te schreeuwen en de man schreeuwt “Koppen dicht nu!!” Femke en Kim hebben allebei een mobieltje mee en proberen hun moeder te bellen. Maar allebei hebben ze geen bereik. Een uurtje later komt hun moeder het erf op rijden van de manege. De man die Femke en Kim had opgesloten kwam naar hun moeder toe gelopen. Hun moeder vroeg waar Femke en Kim waren. De man zei dat hij Femke en Kim tot het begin van hun straat had gebracht.
--------------------------------------------------
Vinden jullie dat ik verder moet geschrijven? Of vinden jullie dat ik moet stoppen.