{verhaal} Ik ben bang (gebaseerd op de werkelijkheid)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

{verhaal} Ik ben bang (gebaseerd op de werkelijkheid)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 16:34

Ik vind het moeilijk om dit allemaal op te schrijven omdat het heel dicht bij mij staat. Ook omdat ik nog maar net begin met schrijven. Ik wilde een heel ander verhaal maken daar ben ik ook mee begonnen maar dit kwam in me op en ik moet dit verhaal met jullie delen ik moet het kwijt.

het verhaal: Ik ben zo bang!

Ik ben bang. Bang dat hij mijn ouders wat aan doet of zelfs mij. Ik ben bang dat hij zich zelf wat aan doet. Ik ben bang dat hij zelfmoord pleegt. Ik ben zo bang, zo bang voor dat trappengat, stel dat hij daar op eens hangt...met een touw om zijn nek, en zijn benen bungelent naar beneden.

Ik zal beginnen bij het begin. Het begon allemaal toen ik klein was een jaar of 6. Ik dacht dat het normaal was wat hij deed, dat dit zo hoorde en dat dit zo vaak in gezinnen gebeurden. Nu 11 jaar geleden weet ik dat dit niet zo was, dat het niet normaal was wat hij met me deed. Het begon heel onschuldig met een kaartspelletje.Hij won natuurlijk altijd, ik was nog klein en snapte het allemaal nog niet. Toen begon hij........
Laatst bijgewerkt door Applelove op 16-09-05 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Whild

Re: {verhaal} Ik ben bang (gebaseerd op de werkelijkheid)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:41

Ik vind het moeilijk om commentaar op verhalen te geven die misschien wel werkelijk gebeurd zijn, dus ik ga geen commentaar geven,
maar ik hecht er waarde aan dat mensen hun verhaal kwijt kunnen, vandaar dat ik op je topic reageer en je wil vragen om door te gaan

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 16:47

@ deesjuh..Het heeft mij niet persoonlijk getroffen maar een hele goede vriendin van mij. Ze heeft het mij pas geleden allemaal verteld. Heb ook toestemming gevraagd voor dit verhaal, ze vind het goed als haar naam en die van andere niet genoemd worden...Ik schrijf dit verhaal een beetje samen en voor haar...Zij helpt mij en teglijk zichzelf ze heeft het namelijk nooit aan iemand anders verteld. Nu ze er over kan praten. Lucht het voor haar op.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 17:16

Verderr..?

Bubblicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 17:39

uhmm, als je wat meer in een keer schrijfde , dan kunnen we makelijker onze mening geven

Applelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 18:33

@ oke volgende keer meer...

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 19:28

Applelove schreef:
@ oke volgende keer meer...
meerrr.... ?

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 19:41

Het begint leuk en ik vond het jammer dat het zo kort was.
Volgende keer minimaal 1500 woorden anders komt er een slotje op (nieuwe regel minimaal 1500 woorden in een stuk)

Applelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-05 22:34

Hmmz..mijn vriendin had het later toch liever niet. ik laat hier even een slotje op zetten. het topic kwma niet meer omhoog dacht dat het wel weg zou zakken:P

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 22:38

Voor het plaatsen van verhalen op bokt gelden duidelijke regels:
viewtopic.php?f=68&t=209238

Jouw verhaal voldoet niet aan deze regels, een slotje dus.