[Verhaal]Fragment uit verhaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

boefjeloverr

[Verhaal]Fragment uit verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 19:31

De volgende morgen kwam Carla naar de slaapkamer van Liza en Tom. 'Goeiemorgen jongens, lekker geslapen?' vroeg ze. 'Nou nee, niet echt.' zei Tom. 'En waarom niet dan?' vroeg Carla. 'Tsja ik ook niet echt.' zei Liza die inmiddels ook wakker was. 'We hebben na liggen te denken. Over dat van gisteren.' zei Tom. 'En we vinden dat we je het moeten vertellen.' zei Liza. 'Wat dan?' vroeg Carla bang maar toch ook nieuwschierig. 'Nou.. Die buitenrit van een week geleden.' aarzelde Liza. 'We mogen het eigenlijk niet vertellen, want anders gebeurt er iets vreselijks met Tom.' Liza vertelde het hele verhaal aan haar moeder die intussen lijkbleek was geworden. 'W.. we, we moeten naar d de politie gaan' stotterde Carla. 'NEE, absoluut niet!' riep Tom zenuwachtig. 'Hij zal erachter komen en mij alsnog vermoorden. Die man weet alles van ons vanaf de wieg tot nu. Hij is gevaarlijk, hij zal sneller bij ons zijn dan de politie, want onze telefoon zal wel al afgetapt worden door hem.

wil je het verhaal helemaal lezen??
dan moet je naar http://groups.msn.com/machomoon13 ->
Verhalen -> De wurging

groetjes mariska!

Omarlover

Re: [Verhaal]Fragment uit verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 13:57

schrijf je verder ?

boefjeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 18:38

dat is wel de bedoeling, alleen ik heb het de laatste tijd verschrikelijk druk en bijna geen tijd voor mezelf dus ik probeer telkens als ik even tijd heb verder te schrijven.. heb je wat voorafging gelezen op mijn site??

boefjeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 18:49

hier komt nog een stukje

'Maar ik ga nu naar Amber als je het niet erg vind' onderbrak Liza hun. 'Tom ga je mee?'. 'Ja is goed, even me eigen wassen en dan kom ik naar beneden' zei hij. 'Liza..' Riep haar moeder, maar ze liep de kamer net uit. Carla liep haar achterna. 'Doe je voorzichtig?' vroeg ze met een anstige blik in haar ogen. 'Ja mam, vertrouw me alstublieft. Ik ga niet naar buiten met haar. En trouwens, Amber staat op een manege mam. Het is zaterdag dus het zal er niet rustig zijn.' Zei liza. Carla pakte haar dochter stevig vast. 'Zal ik anders met je meegaan?' vroeg haar moeder. 'Nee joh, het lukt echt wel hij krijgt geen kans als ik op stal blijf.' Zei ze. 'Tom ben je nou klaar? je lijkt wel een wijf!' grapte ze. En op dat moment stormde Tom de trap af. 'Doe jij ook voorzichtig Tom?' Vroeg zijn moeder. 'Mam..!' Zei liza. 'Ok, ik vertrouw jullie' aarzelde Carla. 'Doei!' riepen haar kinderen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 08:03

oneliner verwijderd

dank, Lielle

boefjeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 13:22

alleen als er genoeg animo is schrijf ik weer verder..!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 13:28

je rammelt het te snel af probeer dingen gedetaileerder te schrijven. Bekijk het zo:
mensen die op bokt komen en verhalen bij cb gaan lezen hebben écht niets beters te doen dus die hebben alle tijd van de wereld om jou verhaal te lezen!

Het word er trouwens alleen maar mooier op als je het gedetailleert beschrijft

boefjeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 13:34

dankje voor de tip.. maar het lukt mij meestal nooit..
ik wil altijd veel te graag door naar een ander stukje.. :S