De titel slaat nergens op vind ik zelf maar ik moest toch iets?

Als je een betere titel weet zeg je het maar

Dit verhaal is waar gebeurd en behoorlijk heftig. Dus niet voor mensen die hier negatief over denken. Om de zoveel tijd komt er een nieuw deel bij. Hopelijk vinden jullie het een leuk verhaal. Ik wil graag jullie mening weten. De namen zijn allemaal veranderd.
Hier het eerste stuk:
Langzaam opent ze haar ogen. Ze kijkt naar de spiegel. Een diepe snee in haar wang. Hoe moet ze dat verklaren!? Dit kan zo toch niet langer? Of zal haar moeder haar weer ziek melden? Ze kijkt in haar donkere ogen, haar vaders ogen. Plukken van haar lange bruin blonde haar hangen voor haar gezicht. Ze kijkt weer naar haar ogen, zo donker als de nacht, net zoals die van haar vader. Ze denkt terug aan zijn lach. Dan hoort ze zich zelf weer aan haar moeder vragen wat er met papa is. Ze ziet dat haar moeder huilt. “Waarom licht hij in die kist mama?” Nu rolt er een traan over haar wang. Snel sluit ze haar ogen. Ze ziet haar vader weer. Hij lacht, een lieve lach. Maar dan verandert zijn gezicht. Hij wordt wit en ziet er ineens 5 x zo oud uit. Zijn lach wordt pijnlijk en hij word kaal en mager en heeft ineens grote wallen. Hij licht in een bed. Een wit bed. Langzaam sluit hij zijn ogen…
Snel rent ze de trap af. Beneden stinkt het naar alcohol. Ze kijkt de kamer in, het is een grote chaos overal liggen wijn glazen en wijn flessen. Kim sluit de kamer deur snel en draait zich om. Naar buiten. Snel.
Buiten in de frisse lucht haalt Kim diep adem. De snee steekt maar ze gaat toch naar school. Ze heeft geen zin om tuis te blijven met kans op alleen maar meer problemen. Ze denkt aan gister avond hoe haar moeder haar kamer binnen was gerend en had gescholden tegen der, en haar uiteindelijk tegen de kast aan had gesmeten. Hoe ze haar nagels door haar huid liet gaan. Kim strijkt over de snee in haar wang. En dat allemaal alleen maar omdat ze de gordijnen in de woonkamer niet dicht had gedaan.
Nou dat was het weer voor even.
xx
Ro0sje