[VERHAAL]Loulou..Een nachtmerrie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bi0n_Tiffiej

[VERHAAL]Loulou..Een nachtmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 21:02

19maart 1991,
De pony werd geboren, een fjord, het was een merrie.
En ze noemde haar LouLou.

Hoofdstuk 1
Kom maar Fancy, rustig maar, zeiden ze tegen Fancy toen LouLou geboren werd. Ze is er bijna, pak een doek…. Daar is ze en droog haar af. Pappa mag ik bij loulou? Jah Rick dat mag. Rick was het zoontje van de baas van de boederij. Aah pap wat is ze lief. Ze blijft vooraltijd bij ons he pappa? Dan ga ik leren rijden op haar, het is me vriendinnetje .
Rick dat beloven we.
Na een paar weken mocht ik dan naar buiten. Het was raar. Heel raar. Allemaal enge dingen die ik hoorde en zag. Maar mijn mamma was bij mij, en dan was alles goed
Na 2 dagen was ik gewend aan de buitenlucht. Ik huppelde vrolijk door de weide, maar ik bleef wel dicht bij mijn mama. Ik kreeg vriendjes en vriendinnetjes, ik voelde me zo thuis. De mensen hier om mij heen waren zo lief. En het jongetje was me aller aller beste vriend.
Hij kwam mij elke dag borstelen, kroelen, voeren, en als hij weg ging kreeg ik nog een knuffel. Hij hield zo van mij.. Ik kon altijd bij mijn mamma terecht, en zij beschermde mij, als er een boze ruin achter me aan kwam. Ze gaf die ruin dan straf, dat mocht hij niet doen!
Mijn mamma wou altijd met me spelen, en ik kon altijd bij haar lekker sappige melk halen.
Ik wou er niet aan denken als ik ooit bij haar weg zou moeten, en zij wou dat ook niet.
Ik was 4 maanden ongeveer, ik weet het niet zo goed. En toen kwam er een grote enge man naar mij kijken. Ik moest een ding om me hoofd, en ze trokken eraan, ik vond het niet fijn. Ik voelde pijn. Ik moest meelopen met die enge grote man. Ik probeerde los te komen. Ik steigerde ik bokte. Maar niets hielp. Mamma Mamma help me, je hielp me altijd bij alles en nu doe je niks. Ik hoorde het nog goed, ze zei….

Ik weet nog niet zo goede titel!
Als jullie meer willen schrijf ik verder
Laatst bijgewerkt door Bi0n_Tiffiej op 13-09-05 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelijnS

Re: [VERHAAL]Loulou..Een nachtmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:06

Leuk.
Misschien kun je aanhalingstekens gebruiken, en wat zijn die blokjes eigenlijk?
Denk ook om de [tag] in de titel.
Sorry, teveel kritiek.

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 21:26

elovesp schreef:
Leuk.
Misschien kun je aanhalingstekens gebruiken, en wat zijn die blokjes eigenlijk?
Denk ook om de [tag] in de titel.
Sorry, teveel kritiek.

ik snap nooit wanneer je zo'n teken moet gebruiken, die blokjes heb ik al weg gehaald, en de tag is er ook

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:36

Aanhalingstekens gebruik je wanneer iemand iets zegt dus zo:

"Ik ga naar mijn pony!" roept ze naar haar moeder.
"Oké doei!" roept haar moeder terug.

Snap je?

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 21:37

ojaah ik snap hem, bij mijn volgende hoofdstuk ga ik erop letten, vind jij dat ik door moet schrijven?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:38

Oke.
Ja, ga maar verder hoor!

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 21:43

Hoofdstuk 2
“Loulou ik kan je niet helpen, de mensen zijn te sterk voor mij. Je moet het nu zonder mij doen ik hou van je en ik kom je ooit weer opzoeken.” “ Nee mamma ik wil je niet ooit weer zien, ik wil bij jou blijve gewoon ik wil niet bij jou weg!” “Aub help me”, het was al te laat voor Loulou het wist was Fancy al omgedraait.
“Loulou meekomen door lopen !! *schop* “Ik snapte er niks van, hoe overleef ik dit, ze doen me zomaar pijn, ik wil dit niet! “”Ze trokken aan me hoofd, en ik kreeg elke keer een klap op mijn gevoelig lijf.” “Waar is Rick dacht ik.”” Waarom helpt hij me niet, waarom komt hij mij niet voeren, borstelen en kroelen?” Nog steeds werd ik mee gesleurd, en ik had geen idee waarheen. Maar wat zag ik daar? Hij riep mij en ik keek, het was het was HET WAS RICK!!!! Ik was zo opgelucht ik was zo blij, hij kwam aanrennen en ik riep hem. “Ik wil naar hem toe laat me los, zei ik tegen die grote enge man,” maar hij luisterde niet. Ik beet hem, en hij deed me weer pijn *kletssjjhhh*” LAAT HEM LOS !!! “Riep Rick tegen die man.
“Nee Rick het is goed zo,” zei Rick z’n vader. “Maar maar maar pappa, hoe kunnen we loulou zo weg laten nemen, je had me beloofd…”I”k had het beloofd ja, maar ik heb me belofte verbroken sorry knul!”
Rick begon te huilen, ik kon het niet aanzien, die enge man begon te lachen, hij was echt niet aardig tegen mijn vriendje! Ik werd heel boos, en ik deed de truc die mijn mamma mij geleerd had, ik ging op z’n tenen staan, toen moest ik een hap nemen. En daarna moest k hem een schop geven in het midden daar
Hij viel en hij liet me los, “YES het is je gelukt loulou,” riep Rick. Ik rende weg, en Rick ging met me mee op z’n fiets. Zijn vader riep hem, maar hij koos voor mij. We gingen heel ver weg, zodat hij ons niet kon volgen.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:46

Leuk stukje, door.

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 22:23

Ik vind dit ook wel een leuk verhaal!
Kom maar op met dat vervolg

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 22:30

leuk verhaaltje zeg! doe maar door hoor! Bij het eerste stukje gelezen te hebben had ik zo'n gevoel van ow ( )

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 22:30

Quirinake schreef:
leuk verhaaltje zeg! doe maar door hoor! Bij het eerste stukje gelezen te hebben had ik zo'n gevoel van ow ( )

hey grote jongen iet huilen he

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 22:33

Bi0n_Tiffiej schreef:
Quirinake schreef:

hey grote jongen iet huilen he

nee ik bedoelde het niet al wenende maar als : ( maar als je dat aan elkaar zet heb je een boos gezichtje zo dus

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 07:03

leuk om te lezen, alleen soms lastig zonder leestekens.
xxizz

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 08:09

Hoofdstuk 3
4 uur later…
“Rick is alles oke?”Vroeg loulou bezorgt. “Ja Loulou met mij is alles goed, met jou ook? Je zal wel uitgeput zijn” “Ik ben moe ja ik wil rusten, maar ik voel me hier nog niet veilig.””Loulou hier is het denk ik wel veilig, we zijn 4uur uur verder op. Dicht in het bos. Als we ons stil houden, zien ze ons nniet”. Ik heb expres m’n jas aan gedaan die groen is”
Ze bleven nog 4 uur om te rusten, en toen gingen ze nog dieper het bos in.
“Rick ik ben moe, ik wil nu echt slapen””Dat doen we Loulou” En ze vielen in een diepe slaap. Maar die duurde niet lang.
PENG PENG PENG!!!! Loulou werd wakker en schrok zich dood. “Rick Rick Rick word snel wakker !!!” “hee” Zei Rick slaperig. “Rick kom snel kijken!!” “Woow wat doen hun daar nou?”
....
Een klein stukje

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:02

wauw! mooi hoor.. : ) Doe maar nog meer!

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:49

Eindelijk weer eens een verhaal zonder verkrachtingen en depressies! Ga zo door, ik blijf je verhaal zeker lezen!

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 16:32

Ik ben nu nog een stukje aan het schrijven

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 16:41

Hoofdstuk 3 nog steeds
”Ik weet het, maar waar moeten we heen??Ik wil je graag tillen maar daar ben ik nog te klein voor””Nee Luna je hoeft me niet te tillen, ik loop zelf wel ”Ze lopen weg…Opeens voelt Rick iets op zijn schouder, hij schrikt.”Waah!!! Wat is dat”Zei hij. Hij kijkt om en hij ziet een man, “Wie wie wie bent u?”Vraagt hij bezorgt. “Jij hoort hier niet thuis, je bent hier zondertoestemming…Rick weet niet wat er nu gebeurt met hem. Maar wat hij wel weet is dat hij nu weg gaat, weg bij Loulou. De eerste tranen glijden over zijn wangen. Hij wordt in een auto gestopt, zijn handen worden vast geknelt, en hij voelt dat het bloed niet kan stromen.
“RICK NIET WEG GAAN!!!”Roept Loulou hard, maar het heeft geen zin, langzaam ziet Loulou Rick verdwijnen, ze weet niet wat ze moet doen! “Wat gebeurt er met mijn vriendje, ik kan toch niet zonder hem? Loulou rent het bos in, en valt in een diepe slaap. De volgende dag, stelt Loulou zichzelf voor om Rick te gaan helpen, Ze gaat op zoek naar Rick…..

Minte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 17:48

Hallo,!

Bovenaan de eerste pagina van Crea Bea zijn de nieuwe regels te lezen.
Daarin staat ook vermeld dat verhalen korter dan 1500 woorden niet meer zijn toegestaan.
De jouwe is korter dan 1500 woorden en dus tegen de regels.

Groetjes, Minte

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 17:59

Avalon: Dit verhaal is voor die regels geschreven.

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 18:33

jah, maar dit laatste stukje, heb ik er net bij gezet

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:46

Ik snap het eigenlijk niet goed meer, kan het veulen Loulou praten?
Of praten ze met 'gedachtes' ? Het gaat wel allemaal erg snel, ik kan me de personages niet zo goed meer voorstellen.

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 07:44

laat anders maar....

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 11:23

leuk ik wil er wel meer van lezen hoor