[schil] A balrog from MOrgoth.... *lotr fans graag mening*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[schil] A balrog from MOrgoth.... *lotr fans graag mening*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 20:07

Ghelloowtjes,

hier is mijn aller eerste Balrog. En ook nog met acryl. K zou graag van jullie tips hebben om m te verbeteren. Het is geen nagetekende balrog, dus hij is *en hoeft ook niet* niet identiek aan de film balrog. Een balrog is trouwens een wezen van schaduw en vuur.

Afbeelding

Zijn er hier mensen die regelmatig met acryl werken? hoe doen jullie dat, een zwart iets maken? ik ben nu met paars begonnen, is er een andere methode om iets zwarts te maken?

Groetjes

Silver Storm
Laatst bijgewerkt door SilverStorm op 13-09-05 20:49, in het totaal 3 keer bewerkt

marjoke

Re: [schil] A balrog from MOrgoth.... *lotr fans graag menin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:10

zwarte verf nemen?

vind hem nogal donker eigelijk.. dus hij is niet zo heel duidelijk.
maar de opvallend felle stok en vuur vind ik dan weer wel schitterend omdat ze zo 'reflecteren' op de donkere achtergrond.

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 20:12

hmm issie te donker? anders maak ik hem wat lichter. Als je zwarte verf neemt, kun je er geen diepte meer inbrengen volgens mij, tenzij je dan andersom werkt? en licht aanbrengt in plaats van duisternis? invert schilderen? kan ik wel eens proberen. zwart vind ik nog erg lastig, maar je hebt een goed punt daar te pakken.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:42

Heey hijs mooi hoor!

Ik ben af en toe ook met zwart bezig (acryl) hééééel soms (1x gedaan ) En ik heb ravenzwart gedaan, dus met donkerpaars, donkergroen en donkerblauw erdoorheen. Maar ook dat was niet zo'n succes, maar dat kwam ook omdat dat de 1e keer was datik schilderde

Verder vind ik 'm best mooi, ookal vind ik je andere tekeningen toch een tikkie mooier ^^

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:49

Echt mooi joh

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:09

Acryl heb ik in tijden al niet meer gedaan, dus daar ga ik even niets over zeggen. Wel kan je aan je vuur zien dat het 'geel op zwart' is. Als je papier (?) doek daar wit houd kan je vuur veel meer laten 'vlammen'.

Als LOTR fan: Ik vind het geen mooie ballrog, en niet omdat ie niet op dat dingseltje uit die ene film van één of andere 'jackson' lijkt, maar ik vind hem te 'vriendelijk'. Het is een walgelijk eng beest, maar de manier waarop jij hem tekent maak je hem te 'submissive', ondergeschikt.

Maar goed, het is mij nog nooit gelukt om er één op papier te krijgen.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:38

Ik ga met Ellende mee

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 22:16

koel dank jullie wel, dat wit ga ik zeker eens proberen, als je erover nadenkt is het wel logisch. Ik ben niet zo'n all round met acryl, absoluut niet zeg maar zelfs, maar ik wil wel graag proberen om meer te oefenen.

bekent heel eerlijk: alles wat ik teken is schattig, het is mijn nog nooit gelukt om iets engs te tekenen...o curse. Misschien dat ik dat eerst maar eens moet gaan rechtzetten

maar goed....misschien moet ik er een melig gedicht bij verzinnen, zodat het niet zo opvalt....hihihi.