[verhaal] Dat pony rijden zo leuk was!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

agieratjuh

[verhaal] Dat pony rijden zo leuk was!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 17:19

ik ben nog maar net begonnen met verhalen schrijven dus ik hoop dat je het leuk vind.

Hoofdstuk 1

'Rebecca, kom maar naar beneden!' Daar heb je het al denk ik. Op naar mijn verjaardagcadeau. Ik zal me even voorstellen, ik ben Rebecca 16 jaar en woon samen met mijn vader en moeder in een behoorlijk groot landhuis. Ik ben zenuwachtig, tel de treden maar zeggen twee stemmen in mijn hoofd. Bah ik word gek van die stemmen. Toch tel ik maar, 1,2,3...12,13,14...18,19,20. Jah ik ben er denk ik. Ik doe de deur open en hoor een verjaardagslied in de warme woonkeuken. Pap en mam komen naar me toe en geven me een slap handje(wat wil je ook van bekakte mensen wat ik trouwens ook ben.) 'Waar is mijn cadeau' vraag ik kattig. Pap antwoordt 'Dat vind je onder je kussen.' ga toch weg vent denk ik. Maar toch loop ik snel naar mijn kamer toe. Daar vind ik een briefje onder mijn kussen. 'Voor een jaar paardrijplezier' staat er op. Snel ren ik naar beneden. 'Wat heeft dit te betekenen' vraag ik als ik duw deur hard open duw. 'Je weet best dat ik niet wil paardrijden, ik ben er bang voor' schreeuw ik. Tranen rollen over mijn wangen. Hoe kunnen ze me dit aan doen? denk ik. ik had toch duidelijk op mijn lijst SCOOTER neergezet!
'Maar we zullen er ook alles aan doen om je angst te overwinnen' zegt mijn bekakte moeder... Dagen volgen en een week later is het al zo ver. Ik zit mokkend in de auto. Ik kan natuurlijk als we stilstaan uit de auto stappen en dan vervolgens keihard wegrennen. Maar dat doe ik niet, ik stap beheerst uit de auto en loop mijn moeder achterna. mijn moeder loopt naar de stallen. daar staat een jonge man van ongeveer 22 jaar. Wow denk ik. Wat een stuk! Hij loopt naar ons toe. Met de stap word ik zenuwachtiger. Hoi zegt hij. 'Hallo' zegt mijn moeder. ik kan er niet eens een normaal woord van maken. Ik stamel maar een beetje. Ik probeer naar hem te kijken maar het lukt niet!

[/b]Zal ik verder gaan of niet?

Roosch

Re: [verhaal] Dat pony rijden zo leuk was!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:44

Zeker verder gaan!
Het boeit me wel!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 19:01

jaaa meer

__Meerol__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 20:51

hmm, alleen als et verder gaat met die jongen als je helemaal op dat paardrijden ingaat, lijkt et me op een gegeven moment saai worden:P omschrijf die jongen ook!! dan weten we wrom hij zo'n stuk is