[verhaal] Een telepatisch lijntje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

[verhaal] Een telepatisch lijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:10

Nouja, omdat ik niet meer ben verder gegaan met m'n vorige verhaal, maar weer een nieuwe.. Nu meer gebaseerd op míjn leven.. Alleen dan andere namen.. Let wel, er zijn ook heel veel dingen verzonnen!!

Nouja, zeg 't maar of ik verder moet schrijven, ik zit opt VWO dus als ik even geen tijd heb

Ik zat aan m'n huiswerk maar kon me niet concentreren. Dat stomme Latijn ook altijd! "Wat betekent Amor vincit omnia"?? Nou, moeilijk hoor!! Liefde overwint alles, dat weet een kip nog.. Maarja.. Ik voelde me rot, en moest gewoon even iemand sms-en. Ik sms-te naar Sem dat ik me niet goed voelde, of ze me terug wilde sms-en. Na een paar minuten ging mijn telefoon af, een sms-je terug van Sem. 'Ik voel me ook niet lekker, heb beetje problemen enzo.. Maar wat is er?' Ik sms-te terug 'Jaa.. M'n pa loopt weer te zeuren.. Doetie wel vaker, maar kan het niet meer aan.. Bel me anders ff' en ik drukte op verzenden. Ik zette m'n telefoon weer in de standaard en leunde tegen de leuning van de stoel. Ik dacht eens rustig na. Toen pakte ik m'n afstandbediening en zette de radio aan, die van oma was geweest die net een maand overleden was. Hij begon gelijk op zo'n nummer die precies op m'n oma sloeg. Kom maar bij mij van Marco Borsato.. Ik kreeg tranen in mijn ogen, en was blij dat mijn telefoon af ging. Ik zette de muziek zachter en zag dat het Sem was die belde. 'Heej Sem!' Zei ik toen ik opnam. 'Heej Roosje, hoe gaatie nou.. Wat is er nou allemaal?' antwoordde Sem.. 'Nouja, kijk, iedereen loopt zo'n beetje op me te zeuren enzo, ik kan het allemaal niet meer aan denk ik, een uur geleden had ik nog nergens last van.. Wat is er met jou dan?' 'Nouja.. Ongeveer anderhalf uur geleden begon m'n broertje op me te zeuren en ben ik naar buiten gegaan met de hond, toen viel de hond in de sloot, en alles ging gewoon fout.. En toen ik weer thuis kwam, werd m'n moeder kwaad omdat de hond nat was en ze hem nu weer moest gaan douchen, en toen ik aanbood om dat te doen, was het weer niet goed en kon ik helemaal niets.. Nouja, toen heb ik mezelf maar opgesloten op mijn kamer..' 'En toen?' 'Nouja, toen niets..' 'Ohw..' Ik was een beetje geschrokken, want ik wist dat het niet zo goed ging bij Sem in huis.. Er viel een stilte en Sem vroeg of ik er nog was.. 'Ja ja natuurlijk!! Maar anders ga je toch ffies naar je paardjes toe, even ontspannen? Of naar je vriendinnen?' 'Hmm ja, dat kan wel, maar ik weet niet of ik nu het huis nog uitkom..' Antwoordde Sem twijfelend. 'Ja kijk, het is dat ik niet naar je toe kan komen, je woont iets te ver weg he meis..' Ik stond echt op het punt om te gaan huilen, maar kon m'n tranen inslikken. Ik miste haar echt, ik wilde zo graag naar haar toe op dit moment!! Maarja, als je bijna 1 uur en drie kwartier met de trein moet reizen om bij haar te komen, gaat dat niet zo makkelijk..

Zo, vond het wel weer even genoeg
Nouja, is het de moeite om door te schrijven?

Ilse

_Ilse

Re: [verhaal] Een telepatisch lijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:15

mooi verhaal meis
sterkte heah
kiss ilse hhvvj

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:17

mooi verhaal!!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 21:59

Nouja, weer nieuw stukje omdat ik me verveel

Sem praatte weer verder 'Ja dat is waar ja, maar zodra ik tijd heb kom ik echt naar je toe meis' Het deed me echt goed om dit te horen, we kenden elkaar nu bijna 2 jaar, en hadden zo'n hechte band. Ik wist niet wat ik terug moest zeggen, maar dat hoefde niet want Sem begon alweer. 'Weet je Roos, het valt me echt op. Iedere keer als jij me sms-t dat je je niet goed voelt, heb ik problemen.. Echt, dat is nu al zo vaak gebeurd!!' En daarop werd ik stil. Het was echt waar. 'Ja Sem, dat klopt echt. Ik weet niet wat het is, maar ik zat er ook net aan te denken' En daarop werd Sem weer stil. Ik zei dat ik verder moest met m'n huiswerk en hing op, maar kon me nog steeds niet concentreren. Ik besloot even op bed te gaan liggen om na te denken, met de muziek nog aan. Ik kon er echt rustig van worden, van die muziek. Ik voelde mezelf wegglijden in een diepe, diepe slaap.

Ik denk dat ik een paar uur geslapen heb, maar ik was in ieder geval weer uitgerust. Ik ging achter mijn bureau zitten en begon aan mijn huiswerk voor wiskunde, ik hoefde nog maar één opgave en dan was ik klaar. Even denken.. Ehm..
3x+4y-34xy-2x+4y+40xy=
x+8y+6xy.
Klaar, volgende vak! Ik keek in mijn agenda en zag dat ik geen huiswerk meer had, dat ik klaar was. Eindelijk, dan kon ik op msn!!

Nouja, tis wel weer mooi geweest zo
Willen jullie dat ik meer schrijf?

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 22:04

jaah tuurlijk meis
t is mooi echt waar
kiss hvj

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 22:01

Nouja, voor de liefhebber, weer een nieuw stukje..

Ik zette de pc aan en logde in op MSN. Ik keek of Sem online was, maar nee. Die was waarschijnlijk toch naar haar paardjes toe gegaan, dacht ik. Toen keek ik of Tessa online was, een andere vriendin die ook ver weg woont. Ja, die was er wel, en gelijk begon ik een gesprek met haar.

Roosje zegt: Heejj meissiej
Tess zegt: Heej meis
Roosje zegt: Hoe istie ermee?
Tess zegt: Jaa goed, en met jou?
Roosje zegt: Jaa, gaat wel.. Beetje hoofdpijn.. Lange dag gehad enzo.
Tess zegt: Aggosh.. Gaat 't wel?
Roosje zegt: Hmm.. Nja.. nee
Tess zegt: Nou meis, als je het wilt vertellen, mag dat, dat weet je
Roosje zegt: Nouja, gewoon beetje in de knoop met Kim en Desi.. en ook beetje met Sem.. Kim die denkt alleen maar aan zichzelf, ik sta altijd voor haar klaar enzo, maar als ik wat kwijt moet dan 'is ze er niet'.. Dus dat is wel rot.. Maarja, aan de andere kant, ik wil haar echt niet kwijt.. Ik erger me dood aan haar maar wil haar echt niet kwijt.. Ze zegt ook dat ik een van de liefste en beste vriendinnen ben die ze ooit gehad heeft, met Sterre kan ze wel lachen maar die is nooit serieus en alleen maar druk, Irma is ook weer anders die ziet ze niet zo vaak en ik ben op de goede momenten serieus, maar we kunnen ook lol hebben om niets.. En tsja, daarom wil ik haar ook eigenlijk niet kwijt, ze is zo lief, maar toch, ze is ook zo in zichzelf getrokken!! Ze is vaak helemaal met zichzelf bezig en vind zichzelf zo zielig, en dat kan ik niet altijd hebben.. En Dees, tsja.. Die voelt me echt heel erg goed aan, weet gelijk wanneer er iets is. Nouja, Kim ook wel, maar ik vertel het eerder aan Dees dan aan Kim, aan Kim vertel ik het meestal later.. En dat met Sem.. Nouja, het lijkt wel of ik aanvoel wanneer zij problemen heeft, iedere keer als ik háár sms dat ik me rot voel, sms-t zij terug dat ze problemen heeft, best kunstig.. Een soort telepatisch lijnte..
Tess zegt: Tsja, dat is wel een heel verhaal ja.. Maar volgens mij mist er nog een stukje?
Roosje zegt: Ja dat klopt, Desi die zit in een andere klas dan ik, en nu gaat ze met een meisje om die ik echt niet mag omdat ik weet dat ze mensen echt gigantisch misbruikt.. Dus ik wíl haar wel beschermen, maar kán het niet.. Ik heb het haar wel verteld maar toch...
Tess zegt: Ja meis, meer kun je ook niet doen!!
Roosje zegt: Uhu.. Maarja, ik moet weer gaan, ik moet naar bedje toe..
Tess zegt: Okee, slaap lekker meis.. Je mag altijd bellen!! dat weet je!
Roosje zegt: Jaa, zal ik doen Meis, ben echt supersuperblij dat jij er altijd voor me bent!!
Tess zegt: gelukkig maar Maargoed, nu lekker slapen jij, tot morgen!
Roosje zegt: okee, thnx.. Trusten!! *knuffell*

En ik meldde me af en zette de pc uit. Dat was nog best een diep gesprek! Maar ik was écht blij dat Tessa er was, ik kon ook álles aan d'r vertellen!! Maarja, nu lekker even tanden poetsen en m'n bed in, dan kon ik alles nog even rustig overdenken en dan slapen, wat was ik moe!!

Nouja, ben er niet weg van maar toch

Is het écht de moeite om door te schrijven??

Ilse

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:50

jhaa ilss

en je weet waarom

en anders stuur je mij het verhaal maar

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 21:08

jaah meis echt door schrijven!!!
en anders kun je t mij ook altijd sturen!!!
kiss ils hvj

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:46

je moet wel verder schrijven