Na lang piekeren kwam ik eindelijk op de perfecte verhaallijn.
Ik vind hem zelf erg leuk bedacht, het is een andere stijl dan ik gewend ben maar dat is juist wel leuk.
Ik hoop dat jullie het wat vinden!
Citaat:‘’Mam, ik ga even voor de computer.’’ ‘’Ja, is goed alleen niet te lang want we eten zo meteen.’’ Waarschuwt mijn moeder. Snel loop ik de trap op.
Zou Marieke alweer hebben gemaild? Marieke is mijn mailvriendin, we mailen nou al zeker een jaar met elkaar. Elke keer is het weer een verassing wat ze me stuurt!
Tergend langzaam start de computer op, het is een wonder dat hij het überhaupt nog doet, want volgens mij komt hij uit de middeleeuwen. Als ik me heb aangemeld hoor ik meteen dat er post is. Onze computer maakt namelijk een schel gepiep als er post is.
Er zijn twee reclameberichten die ik meteen maar naar de prullenbak verplaats. De derde mail is gelukkig eentje van Marieke. Snel klik ik erop om het bericht te gaan lezen.
Aan: Nita_xX@bxsl.nl
Van: Mariekje_kiekediefje@gmail.com
Onderwerp: Goed idee!
Bericht:
Hai Nita!
Vanmiddag had ik een goed gesprek met mijn moeder aan tafel.(Dat is een erg zeldzaam verschijnsel…) We hadden het over vriendinnen en zo. Op een bepaald moment kwam jij ter sprake. Ik vertelde mijn moeder dat ik al twee jaar met je e-mail en je graag wilde ontmoeten. Mijn moeder vond het maar niks, want volgens haar wist je maar nooit met wie je nou werkelijk e-mailde. Er volgde een heftige discussie en daaruit kwam dat mijn moeder het goed vind, mits ze zelf meegaat. Want ja, misschien ben jij een vent van 43, ahum…
Maar als jouw moeder het goed vind komen ik en mijn moeder binnenkort even een dag langs of zo.
Mail me snel terug!
Kussies, Marieke.
Aan: Mariekje_kiekediefje@gmail.com
Van: Nita_xX@bxsl.nl
Onderwerp: RE: Goed idee!
Bericht:
HoiHoi Marieke!
Ik zal onder het eten míjn moeder proberen over te halen. Duim voor me dat dat geen problemen gaat geven…
Zodra ik nieuws heb mail ik je meteen hoor!
Zullen we dan bij ons afspreken? Dan kunnen we Katrina lekker knuffelen en zo…
Dan kunnen onze moeder lekker in de tuin zitten als het lekker weer is.
Ik zie het al helemaal voor me!
Groetjes, Anita…
Het is best moeilijk om de mails te typen die ze elkaar sturen, het kan zijn dat ik die nog verander.
Groetjes, Minte