[foto] Bloemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

[foto] Bloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 22:35

Ja ja ik weet het het wordt wat afgezaagd, met al die bloemen, maar ook ik heb me uitgeleefd met mn nieuwe camera (jah ook die eos 350D ) op de bloemetjes bij mij in de tuin

Kwaliteit is slecht omdat ik ze alleen nog maar op mn space heb gezet, en ik mn eigen pc niet meer aan de praat krijg

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Ik ben nog maar net begonnen en er is nog meer dan genoeg fout, en juist daarom zijn tips en commentaar van harte welkom, dus kom maar op!

Faelivrin

Re: [foto] Bloemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 07:29

Ik vind de compositie van de foto's niet echt passend. Ik weet niet waarom maar op 1 of andere manier klopt er iets niet aan de foto's.. zo recht van voor is niet echt 'spannend' beetje schuin van voor is mooier *correct me if i'm wrong!* (vind ik dan..) Ik heb verder niet veel verstand van jou camera, en zou het zelf met die camera niet veel beter doen hoor Maar ja. Hopelijk heb je wat aan m'n tips Vind die met paarse bloemetjes op steeltje wel leuk! Succes enzoo!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 08:12

Ik vind dat je meestal net op het verkeerde deel scherp gesteld hebt, bijvoorbeeld bij de 2e. De derde vind ik wel leuk !

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-05 09:34

Smeejj schreef:
Ik vind dat je meestal net op het verkeerde deel scherp gesteld hebt, bijvoorbeeld bij de 2e. De derde vind ik wel leuk !

Jah, dat zie ik dus altijd pas als ik die foto heb geupload k ben echt n ramp met het kijken in die beeldschermpjes, veels te klein allemaal