Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quarterh0rse schreef:Ik denk niet dat je voor 150,- een camera kan vinden die haarscherpe actiesfoto's maakt en van goede kwaliteit zijn. Misschien dat ze er wel zijn maar ik ben ze nog niet tegenkomen. Ik denk dat je iets richting de 200/300,- (meestal nog hoger) zit wil je alles hebben wat je zoekt.
Manon_S schreef:GaafIk ben van plan om camera te kopen bij mediamarkt zo goedkoop mogelijk en dat je mooie scherpe fotos kan maken ook het liefst actie en dat er wel veel fotos op kunnen met draad voor in je pc voor fotos erop zetten en dat je ook nog goed kan inzoomen filmpjes ook graag met geluid
Lipydo schreef:Dat hoeft niet. Als je gewoon een simpele camera wilt zonder 12x zoom, 5 MP en wat al niet dan hoeft dat echt niet zoveel te kosten. Kijk in de winkel eens rond of ze misschien een leuke aanbieding hebben en lees er dan wat reviews van online. Dan vind je vast een leuke!Goedkoop is duurkoop...
Pattypaard schreef:Quarterh0rse schreef:Ik denk niet dat je voor 150,- een camera kan vinden die haarscherpe actiesfoto's maakt en van goede kwaliteit zijn. Misschien dat ze er wel zijn maar ik ben ze nog niet tegenkomen. Ik denk dat je iets richting de 200/300,- (meestal nog hoger) zit wil je alles hebben wat je zoekt.
De camera die ik heb koste zo alleen de camera 150 euro...maakt goede/scherpe bewegingsfoto's en filmpjes met geluid.
Is trouwens ook met kabel voor aan de computer te doen (PowerShot a60 van Canon) (heb deze goedkoop gekregen omdat dit de laatste was)