hier is het volgende stukje..
een beetje lang }>
Charissa keek ineens op en schrok… “ ohhhhww, hoi rianne” zei ze. “ ik ga wel effe iemand anders helpen” zei ericen hij liep de stal uit.
“wat deed je??” vroeg rianne aan charissa. “ nou dat zag je toch wel!” ze ze “ haha ja duhhh natuurlijk zag ik dat” antwoorde rianne. Rianne stelde allemaal vragen aan charissa en ze antwoorde gewoon. Toen ze naar huis gingen gaf eric charissa een afscheidskus en hoopte dat ze elkaar vanavond nog zagen. Rianne was eigenlijk best wel jaloers op haar want zij vond eric ook hartstikke leuk. Toen ze weer terug waren bij het hotel zagen ze 1 meisje verdrietig bij het zwembad zitten. “ he meisje wat is er?” vroeg rianne aan haar. “ ik heb hier helemaal geen vriendinnen, ik wil weer naar huis, het is hier niet leuk, snik snik” ze ze. “ maar je kan toch onze vriendin worden dan wordt het hartstikke gezellig deze vakantie” zei rianne. “ wat is je naam” “ ik heet annette” “ hallo annette, wij zijn Rianne en Charissa” Ze hadden het heel gezellig samen en later kwamen ze er ook nog achter dat annette ook zo veel van paarden houdt. Die avond waren rianne en annette gezellig aan het kletsen en zag Charissa bij eric. Het werd echt het stelletje van het hotel genoemd maar ze hadden niks met elkaar.. opeens viel er een klein meisje in het grote zwembad….ze kon niet zwemmen…eric zag het en sprong gelijk in het water en probeerde het meisje te redden. Hij had haar vast en nam haar mee boven water…ze haalde geen adem meer en moest mond op mond beademing hebben. Het lukte en het meisje kreeg weer lucht. Eric had die avond verder heel veel gedronken en was een beetje dronken geworden. Charissa vond dat niet zo leuk, want hij zat steeds aan haar. Later was charissa bij hem weggegaan en ging hij bij rianne zitten. Rianne vond dat natuurlijk hartstikke leuk want zij vond hem ook leuk.. ze wist niet dat hij dronken was en knuffelde steeds met hem. Hij wou haar wat laten zien aan het andere kant van het hotel dus Rianne gaat gewoon met hem mee.. als ze daar zijn aangekomen liggen ze samen op 1 ligbed en komen de hoofdjes dichtbij elkaar. Ze zoenden met elkaar en zo liggen ze daar een kwartier tot dat Charissa even komt kijken waar haar zusje is.
ze schrok ervan dat haar zusje met dezelfde jongen zoende als zij deed!
Ze was echt boos en trok rianne bij eric vandaan.
Eric en rianne waren het daar niet mee eens maar charissa nam rianne gewoon mee.
Eric was zo boos dat…………