[verhaal] vast een voorproefje!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vamp

[verhaal] vast een voorproefje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 21:57

ik ben weer begonnen aan een nieuw verhaal.

ze rende naar boven, de badkamer in. zachtjes deed ze de deur dicht en deed het slot erop.
ze keek in de spiegel.ze staarde naar de tranen die over haar wangen rolde. een voor een gleden ze over haar wangen, en drupte in de wastafel. ze wilde het zo graag, ze probeerde het steeds weer.Maar steeds ging het weer fout. 'mama...het lukt me niet..' ze staarde naar het meisje wat ze in de spiegel zag: een bleek en nat gezicht, met rode ogen. ze draaide zich om naar de douche, en draaide de kranen open. de warme ver, de koude iets minder.
langzaam kleedde ze zich uit, en ging in de badkuip zitten. het warme water gleed over haar gebogen rug. 'mama, ik heb je zo nodig..' en ze begon luid te huilen.

als jullie tips of reacties hebben hoor ik het graag
Laatst bijgewerkt door Eline op 26-08-05 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG

EvelijnS

Re: [verhaal] vast een voorproefje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 00:04

Ga maar verder hoor!

Antheya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 01:07

Leuk gedaan maar zelf vind ik die "depressieve" verhalen niet zo geweldig, het past gewoon niet bij mij stemming

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 17:04

ik snap wat je bedoeld Misz_Do. het wordt later ook weer vrolijker. maar de hoofdpersoon in het verhaal wil ook graag gelukkig zijn, maar dat vind ze lastig.
toch weer een stukje:

Zachtjes werd er op de deur geklopt. ‘suus…gaat het?’ hoorde ze een verlegen stemmetje.Robbie was haar broertje.Hij was erg gevoelig voor omstandigheden. Susie was ook gevoelig, maar op een andere manier. Zij was snel geprikkeld, en moest dan altijd gelijk alles waar ze last van had eruit gooien en dan werd het maar ruzie, daarna was het ook klaar voor haar. Robbie was heel anders. Voor hem moest alles zo stabiel mogelijk zijn, anders kreeg hij lichamelijke pijn. Bij ruzie kreeg hij buikpijn, en op drukke plaatsen kreeg hij erg last van zijn hoofd.
Ze slikte. Ze kon het hem maar beter niet vertellen, niet nu. ‘ ja, rob, het gaat prima.’ ‘ oh, oké’ toen ze hem weg hoorde lopen draaide ze de kraan uit, en stapte uit bad. Snel droogde ze zich af, en deed haar ochtendjas aan. De kleren die nu nog voor het bad lagen pakte ze op, en gooide ze in de wasmachine.
Ze legde even de badmatjes recht, en liep toen door naar haar kamer. Daar ging ze met ochtendjas en al in bed liggen, en sloot haar ogen.’ Laat me nu maar doodgaan, als je bestaat,god…’ mompelde ze. Maar ze viel in slaap.

Toen ze de volgende ochtend wakker werd voelde ze een warme gloed over haar gezicht. Ze opende haar ogen, en zag door een kier tussen de gordijnen dat de zon scheen. Ze glimlachte. ‘het word vast een prachtige dag’ fluisterde ze. Ze hoorde in de verte een vogel fluiten. Ze stapte rustig uit bed, en deed haar gordijnen open. Een bundel zonlicht viel haar kleine kamertje binnen. Ze opende de ramen zover als ze kon, en leunde op het raamkozijn. Enkele minuten stond ze daar en deed ze niets anders dan genieten van de zon die haar bleke gezicht verwarmde.