[Verhaal] Introductiekamp.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Madelon

[Verhaal] Introductiekamp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 19:27

Citaat:
Het begon met een beetje vervelen. tik op de kont, kietelen in de zij, voor hem zonder gevoelens. Althans dat dacht ik. Al maanden vond ik Chris leuk, een spontane jongen van 20 jaar oud, blonde haren en die super lieve lach. Hij zat een klas hoger als mij. Toch kreeg ik aandacht van hem, het was immers introductieweek, gezellig met alle drie de jaren bij elkaar. Maar de harde waarheid was, hij had een vriendin. Weg hoop, weg fantasieën, weg verkering met Chris.

Tot die ene bewuste avond, de tweede avond op de introductieweek, al heel de dag zaten we een beetje te ouwehoeren met zijn allen en liet ik hem maar zijn gang gaan met aan mij zitten, mij omhelsen, ik vond het immers niet erg, ik was verliefd. Toch?
Ja, ik wist het zeker. Nooit wil ik een andere jongen, ik wacht net zo lang tot mijn droom uit gaat komen en dat ik in zijn armen kan liggen.

“Linda, Lindaaaaa” ik schrok op uit mijn gedachten. “Kom Lin, weg uit die dromen van je, we moeten aan de presentatie werken” Mara reageerde een beetje geïrriteerd. De dag vorderde en langzaamaan kwam de tijd van eten, Chris vroeg of ik bij hem kwam zitten, maar alleen durfde ik niet, enkele minuten later zaten ik en mijn twee vriendinnen aan tafel bij derde jaars studenten.

Tijdens het eten voelde ik langzaam een voet langs mijn benen strelen, wat een heerlijk gevoel was dat toch. Ik werd wat brutaal en streelde met mijn hand over zijn bovenbeen, langs zijn knie op weer omhoog. Ik trok mijn hand terug en ging verder eten, na het eten had ik corvee en halverwege kreeg ik een smsje. Hoi lieverd, kom je zo naar boven even gezellig praten? xxx Chris. Ik snelde naar Mara om hem te laten lezen.“Ga maar, vraag hem wat hij wil, dat hij je nu verward en je wilt weten waar je aan toe bent”. Waarom wist die meid altijd alles? Snel maakte ik mijn werk in de keuken af zodat ik naar boven kon om Chris te vragen wat hij nou precies wilde.

Seconde na seconde heb ik voor de deur staan wachten het leken wel uren. Ik durfde niet naar binnen, waarom was ik nou zenuwachtig, ik ging toch alleen maar vragen wat hij allemaal van plan is, wat ik kan verwachten. Hij heeft twee keuzes of hij gaat voor mij of hij blijft bij zijn vriendin. Klaar, geen gezeur. Mijn hand voelde het koude ijzer van de deurklink langzaam meer druk aannemen. Langzaam duwde ik met klamme handen de deurklink naar beneden.

De moeite waard om door te schrijven of zal ik maar stoppen?

Kelloriejj

Re: [Verhaal] Introductiekamp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 19:30

doorgaan

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 19:31

Leuk! Doorschrijven jij!
Leuke naam heb je ook in je verhaal

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 19:32

Waaaah! Echt super mooi . Haha schrijf nou verder, ik wil weten hoe het afloopt . Dooooorgaan .

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 21:05

Schrijf maar verder meid, je hebt me wel een beetje nieuwsgierig gemaakt