Bestickeren auto ruiten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

Bestickeren auto ruiten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 22:06

Ik zou graag een logo van mijn website/stal op de achterruit van mijn auto willen. Nou had ik een hele creatie gemaakt, maar vroeg ik me ineens af of het wel opschiet, zwarte belettering en een soort grijs ondervlak. Zie je dat wel?

Iemand ervaringen en/of tips?
Heb al een bedrijf wat het wil drukken

Rinske

Re: Bestickeren auto ruiten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 23:20

Dat ligt er een beetje aan hoedonkergrijs het vlak is. s het een gewone autoruit die doorzichtig is, of plak je het echt op de carosserie zelf?
Als het echt een donkere achtergrond is zou ik de sticker wit of heel licht grijs doen, ze kunnen alle kleuren printen, dus het zou geen probleem mogen zijn

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:07

Ik ben ook op zoek naar zo'n bedrijf en om dezelfde reden Heb je een idee wat de kosten daarvoor zijn?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:34

Stickers op ruiten zijn meestal met witte letters (doorzichtige achtergrond) is mij opgevallen.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:54

Ik zou ook even bij de RDW (Rijksdienst voor het Wegverkeer) navragen wat er mág. Als je zicht naar achteren grotendeels wordt verhinderd door je creatie (dondergrijs is zo tenslotte goed als ondoorzichtig) mag dat misschien helemaal niet eens. Zijruiten beplakken mag bv helemaal niet, en voor achterruiten gelden vast ook wel regels...

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 22:36

Bedacht ik me idd ook ja, en voral nog dat ik er dan zelf niet meer doorheen kan kijken! Ik denk dat ik ga voor 2 stickers aan de zijkant van de auto..