Hoe doe je zo een plaatje half doorzichtig maken zodat het net lijkt of het plaatje dr in zit inplaats van dr op(als jullie begrijpen wat ik bedoel) en hoe doe je letters doorzichtig maken? Alvast bedankt xxxx Horsiej
(Ik heb trouwends een Mac, ik weet niet of het een beetje afwijkt met de versie van de pc maar ik denk het niet. Ik ga er ook van uit dat je weet hoe je een foto op een andere foto krijgt)
- Je opent een foto (ik ga hem gebruiken als achtergrond)
- Je opent nog een foto. Deze foto knip je uit (of niet) en zet hem op je achtergrond
- Dan ga je naar de 'layers' (op de foto rechts) en zie je dat 'layer 1' blauw is. Dan ga je op datzelfde 'layers window' naar Fill -of- Opacity en kan je dat dingetje verschuiven. Je moet dan even spelen wat je het mooist vind. Ik hem me paardje even wat verkleint en wat verschoven. Ik heb de opacity op 50 gedaan.
- Ik wil er ook nog haar naam bij hebben: Juul en ook wat doorzichtig maken. Pak de tekst - tool en selecteer het gebied waar je je tekst wil zetten. Even een mooi lettertype en groote selecteren. Dan ga je naar je 'tekst-layer' en weer bovenaan naar Fill -of- Opacity en ga weer een beetje spelen. Ik heb de foto ook bijgesneden (crop) . Dit komt er bij mij uit: