( verhaal ) De Nieuwe Buren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boelles

( verhaal ) De Nieuwe Buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 21:57

Zingend loopt Tina door de tuin. Plotseling ziet ze dat er nieuwe buren zijn. Ze gaat eens kijken wie er komen te wonen, ze heeft nu toch vakantie. Ze loopt erheen en ziet een grote trailer staan.. “Paarden?? Gadverdamme.. “ zegt ze hardop. Er komt een nogal knappe jongen op haar aflopen.. “ Zou je van dit erf willen afgaan, binnen NU en 5 tellen.. 5- 4- 3.. “ Tina kijkt hem aan.. “ 2!! “ “ Jaja, ik ga al.. “ Ze loopt weer naar huis, boos maar ook wel verliefd.. Ze loopt naar binnen, haar moeder is de was aan het doen. “ Mam? “ Ze wacht op een reactie van haar moeder. “ Ja Tine, wat is er? “ antwoord haar moeder. “ Er zijn ook nieuwe buren. “ Er klinkt gelach uit haar moeder haar mond. “ Je bent er zeker al geweest. Ze hebben ook een zoon, Sam , die is 18 jaar. Misschien wat voor jouw..? “ Tina kijkt haar moeder raar aan. “ Mam.. Nee! Hij deed heel dom tegen mij. Ik wou gaan kijken en toen stuurde hij me weg. “ Haar moeder stopt even met wassen. “ Ow.. Ik dacht dat ze altijd zeiden dat hij zo aardig was.. Ik ken zijn ouders wel. Je mocht van hun wel een paard rijden. “ Tina zucht. “ Je weet best dat ik paarden vieze beesten vind. “ Haar moeder gaat staan en doet haar zucht na. “ En ik vroeger maar hopen dat ik een dochter kreeg die net zo gek was op paarden netzoals ik. Maar nee dus.. Ik moet nog maar eens proberen.. Martijn!! “ Tina loopt weg.. “ Je hoeft je vriendje er niet bij te halen, ik vind het nu al druk genoeg. Ik moet mijn moeder zelfs nog opvoeden... “ Ze gaat in de tuin zitten, kijkt naar de buren.. Wat was die jongen tog een lekkerding.. Schudt haar hoofd. Ik ga me niet aan jongen binden en loopt rond in de tuin, en loopt het zijpaadje naast het huis in om te post even te halen. Ze botst tegen Sam aan. Begint te glimlachen. “ Zou je van dit erf afffff... “ Ze wordt ondertussen onderbroken door de jongen die voor haar staat.. “ Sorry, ok.. Ik had normaal moeten doen... “ Tina wil verder praten maar veranderd snel.. “ Exusses geaccepteerd.. Wat doe je hier? “ Sam kijkt haar aan en wil wat zeggen maar houd zich in.. “ Ik moest van mijn ‘leuke’, ahum, ouders vertellen dat we gearriveerd waren..Maar toen kwam er een meisje die het al door had.. En die heet.. “ Tina reageerd snel.. “ Sam.. Ik dacht dat je ouders dat wel verteld hadden.. “ Sam kijkt haar aan.. “ Hoe weet jij.. “ Tina glimlacht “ Ik weet alles, maarre.. Ik heet Tina.. “ Steekt haar hand uit...

Ik ga nu niet verder Ik wou eerst weten wat jullie vinden. Misschien laat ik de rest zien

vamp

Re: ( verhaal ) De Nieuwe Buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:21

ik vind het een leuk verhaal. helaas hier en dara iets onduidelijk, ik vind het ook raar dat ze gelijk verliefd is. dat ze hem knap vind, ala, maar om gelijk verliefd te worden op iemand die je net heeft weggestuurd is wel een beetje raar. maar dat is mijn persoonlijke mening hoor

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 09:59

Verliefd op het uiterlijk

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 13:55

hoi van mij mag het verder gaan hoor:P

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 14:06

Citaat:
Wat was die jongen tog een lekkerding..

Het leest fijner als je gewoon nederlands typt.

Leuk verhaal, idd wel beetje onduidelijk... dat laatste stukje.. ?

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 14:20

Ik heb het 2x moeten lezen voor dat ik het begreep ik vind het hier en daar nog wat onduidelijk vooral dat stukje waneer je hoeft je vriendje er niet bij te halen.

Veder het onderwerp is wel leuk

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 20:14

Ik schrif echt nooit, daarom kan het egt debiel worden.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 20:15

Shetty schreef:
Citaat:
Wat was die jongen tog een lekkerding..

Het leest fijner als je gewoon nederlands typt.

Ik doe te veel aan msn..

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:47

vind het tot nu toe wel leuk .. :p.. dussee gaa maar door