[verhaal] wedstrijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sanne98

[verhaal] wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 14:20

ik hoop dat jullie het leuk vinden

Het was zaterdag ochtend ik zij tegen lisa dat wij op moesten schieten samen moesten wij naar de manege voor de les begon. Eindelijk we waren er, de manege eigenaar kwam aan lopen. Ik was aan het hopen dat ik op fluffy mocht een goeie spring pony, maar helaas daar mocht lisa op.sanne wil jij even komen ik heb een pony voor jou.
Een paar meter verder stond de paarden vrachtwagen. daar staat de pony in waar jij op moet. ik wou gelijk nar binnen maar jan hield mij tegen''wacht even zij hij'' ik moet je iets vertellen. het is een grote pony het is een zij en ze heet lady. ga nu maar even naar binnen en ka maar gauw kennis maken met lady. ik ging gauw naar binnen. en ik keek ik dacht in mij zelf wauw wat een cool beest. Ik schreeuwde naar Jan mag ik hier op Jan begon te te lachen ja hier mag jij op Sanne.
ik ga nu op zadelen zij sanne. ze nam de pony mee naar de was plaats en begon lekker te borstelen en daarna op te zadelen.
Jan kwam aan lopen en zij ik help je wel even met op stijgen dat vind lady niet zo leuk. ik was blij dat ze net zo moeilijk deed. de les begon lady was een beetje in paniek het werd alleen maar erger uit eindelijk begon ze heel er te bokken en te stijgeren ik raakte ook in paniek jan begon te schreeuwen en riep te hel tijd rustig blijven maar dat lukte mijn niet de pony viel achter over ,precies boven op mij. ik was van de pijn bewusteloos geraakt. Jan schreeuwde naar ellen bel gauw de ambullance het gaat niet goed met sanne gelukkig had marijke lady al kunnen vangen. het wachten duurde veel te lang naar een kwartier kwamen ze pas. de drie mannen kwamen aan rennen en namen sanne mee in de ambullance.

EvelijnS

Re: [verhaal] wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:23

ga maar verder, maar plaats wel wat meer leestekens ; komma's en aanhalingstekens. Anders leest het niet lekker.