Fairie schreef:[Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken. Maar ik wilde ze wel eens proberen te schilderen omdat je het her en der ziet op de custom sites van customizers die zooo enorm goed zijn. Dan vind ik het een uitdaging om het zelf ook eens te proberen.
Ik zit ook in mijn hoofd met een echt carrousel paardje. Zadeltje op, hoofdstel om en dan main kleuren: wit, bordeaux, zwart en goud.
Hij moet er wel een beetje oud uit gaan zien dus ik heb ergens al van die krakkelee (vast fout geschreven) vernis gekocht!
Over het lintje, ik weet dat je niet zo'n fan bent van lintjes om de nek (toch?) deze pony hoort eigenlijk net iets anders te kijken. (als de ST. Anger pony, zelfde originele pony voor gebruikt) Ik heb het hoofd een slag naar (voor ons) links gedraait. Zo ontstaat er meteen een heel andere pose. Omdat het dan niet meer zo lekker op elkaar past moet er dus wel een lintje omheen.
[/quote]
Ik ben onderhand al zo gewend aan je lintjes dat ik het niet eens meer zie
craquelee
maaar ik snap wat je bedoelt. Vind het idee erg leuk klinken, hoe ben je van plan het zadel en hoofdstel te gaan maken?
Ik vind bij deze foto de achtergrond trouwens wat minder. Is op zich gezeur natuurlijk, maar aangezien je toch ook iets met fotografie hebt
vind ik dat het mag. Een achtergrond met water of wit/blauwtinten zou ik passender vinden.