Ja ik ben 2 weken op vakantie geweest en dus heeeeeeeeeeeel veel tijd gehad om te tekenen...
Ze zijn ALLEMAAL uit mijn hoofd getekend en dta is ook echt te zien

(1)
Een fjord, de foto is erg onduidelijk, maar de tekening is niet beter..

OKe iets duidelijker, maar niet mooier...
(2)
ehmm ja

Is in de auto getekend, de lijnen zijn veel te scherp en de schaduwen ook, gewoon een strip paard, lijkt in de verste verte niet op een echte...
(3)
ja, gewoon een pony, rechtervoorbeen en borst klopt echt niet, hoofd en ogen ook niet, oren veeeeeel te groot, alleen de manen een beetje gelukt...
(4)
Ook in de auto getekend, weer veel te scherpe lijnen en schaduwen, voorpluk van de manen zijn 'stijf', mond is erg raar, lijken er wel 3

(5)
tsja

(6)
Weer zo'n strip geval, oog te nep, oren te rond, mond mislukt... ach hij is gewoon weer mislukt..

(7)
nou ehmm dit is echt een hele rare..

(8)
Deze vond ik opzich wel leuk, totdat ik het hoofdstel ging tekenen...
(9)
Deze vind ik ook wel redelijk, moest een haf zijn, maar daar lijkt die niet echt op...
(10)
Deze vind ik wel redelijk goed gelukt, de gekleurde strepen op de foto staan niet op de tekening... Is een tinker
(11)
Deze vind ik ook wel redelijk, klopt niet helemaal en is iets vervormd door de kreukels... Is een fjord
(12)
Hier ben ik het meest tevrede over... Zie niet echt iets wat echt fout is, als alleen dat de manen boven net iets te hoog zijn, zo lijkt de hals wel erg dik!
Nou dit waren ze, veel tekeningen zijn gekreukt, maar mee terug nemen van zweden naar hier, ging niet helemaal vlekkeloos...
Misschien iemand tips, commentaar?
Ik kan er tegen, dus kom maar op!

Gr. QuirA