[verhaal] geen titel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bliksempie

[verhaal] geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 18:35

heey ik heb weer een verhaaltje ik weet geen titel dus dat moet me verteld worden

als jullie meer willen gewoon zeggen

hier het ~verhaal~

Mam ik ga naar de paarden is dat goed? riep Marleen vanuit de hal, Ja maar doe je vorzichtig? Jah doe ik toch altijd.
Ze reed langs de straten naar de Manege zette haar fiets in de fietsenstalling en liep het erf over. Hey Lisa Op
Wie moet jij rijden? geen idee, maar ik hoop op snowflake Haha, Ik wil graag op garnier,Daar mag je vast op zei Lisa
Nou kom op we gaan naar de kantine, Ze liepen naar de kantine om te kijken op wie ze moesten Lisa.. Ik moet op breezer
Op wie moet jij?vroeg lisa Ik moet op snowflake hihi en ik ga niet ruilen want ik heb zelf nog nooit op haar gereden
ze zadelde op en liepen de bak in gingen aansingelen en beugel op maat maken en gingen er op zitten tot de rest klaar waren
Marleen zag dat jaqeuline op breezer reedt dat vond ze niet leuk maarja iedereen moet is op garnier rijden, De les begon
al vekeerd Lisa wist niet hoe ze moest wijken en snowflake waar Marleen op zat vloog steeds bij de deur vandoor en 3 paarden
gingen er achteraan pff wat een zooitje riep famke de instruktrice. waaaah hellup Marleen vloog tegen de bakdeur en knalde
haar hoofd tegen de de ijzeren pin iedereen zette hun paard tot stilstand en famke rende naar Marleen,gaat het? auw me hoofd
er zat een rode vlek op haar hoofd je bloed zei Famke ze gaf een teken aan de kantine beheer en die kwam naar haar toegelopen
en nam Marleen mee naar de kantine. snowflake was op stal gezet en de les ging gewoon, galoperen deden ze niet omdat
de paarden te druk waren eind van de les was Marleen opgeknapt en wachtte tot ze werd opgehaald door Haar moeder.
Marleen gaat het weer een beetje vroeg Lisa ja, ik voel me zeker weer beter maar me moeder wilt met me praten over de knollen
en de manege ik heb het gevoel dat het niet leuk word maarja.

Minte

Re: [verhaal] geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:05

Hallo,!

Het verhaal is erg moeilijk te bevatten omdat je nauwelijks leestekens gebruikt.
Ook vind ik dat alles te snel achter elkaar komt, dan gebeurt dit en dan ineens weer dat.
Er zit op zich wel een leuke verhaallijn in, alleen probeer met leestekens te werken en niet alles zo snel achter elkaar te laten gebeuren.

Groetjes, Minte

Virginie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:27

ik heb al beter gelezen maar het gaat gebruik inderdaad meer leesteken, vooral aanhalingsteken zouden het lezen vlotter maken.

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 19:36

ok zal er op letten