[schil+tek] hoe ziet een kelpie er onder water uit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[schil+tek] hoe ziet een kelpie er onder water uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 20:41

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Maar ik heb zelf wat gebreid aan de legende.

Familie agressieve kelpies
Dit is een familie kwaadaardige Kelpies. Ze zijn makkelijk te herkennen aan de rode vinnen en ogen. De snelste manier om uit te vinden met welke kelpie je te maken hebt, is het bekijken van de staart. De kwaadaardige, gemene kelpies hebben slechts een vin. De Minder kwaadaardige, maar nog steeds gemene kelpies, hebben twee vinnen. De roodgevinde gevaarlijke kelpies worden geborgen met groene vinnen en een gespleten staartvin, zodat het eruit ziet alsof ze bij de minder agressieve kelpies horen. Als ze ongeveer een jaar zijn verandert de staartvin in 1 vin. Hoe meer volwassen de kelpie wordt, hoe roder zijn vin zal zijn.

Kelpie onder water

haaikelpies
Gewoon een normale dag onder het wateroppervlak in de oceaan waar de Haaikelpies in harmonie leven met de andere zeewezens

Moederliefde tussen veulen en merrieEen moeder Kelpie vertroelelt haar kleine veulentje in een gigantische doopvont schelp. Als het kleine veulen groot is zal het veranderen in een wilde Kelpie met een sterke eenvinnige groen/rode staart. Maar nu kan de kleine gewoon slapen en spelen, niet eens de schaduw van het bloeddorstige wezen wat het eens zal worden.

Jettie

Re: [schil+tek] hoe ziet een kelpie er onder water uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:39

Ik begin echt fan te worden van je werk!
Geweldig mooi weer. Heb je de gedachte erachter zelf verzonnen? Zoja, dan vind ik dat je een hele brede, maar vooral gave fantasie hebt!