De vormen en verhoudingen zijn naar mijn mening aardig goed gelukt! Let wel op de vorm van het oog: Dit is meer een mensenoog. Verder denk ik dat de tekening een stuk beter wordt als je er wat meer details in verwerkt en hem dan inkleurt, vooral bij de neus zou dat een stuk schelen. Dit lijkt een hoop commentaar, maar ik vind het geen slechte tekening hoor. Alleen wat tips om het resultaat nog wat echter te laten lijken Succes!
tag in je titel niet vereten hoor! ga met auky mee. de vormen zijn er leuk gedaan. maar idd details ontbreken er wel aan. door schaduw (licht en donker) te gaan tekenen kan je dat probleem al voor een stuk oplossen. en probeer ook altijd van een foto na te tekenen (zeker in het begin) want dat is een stuk makkelijker. dan zie je goed waar alles zit enzo.. succes
Het meeste is al gezegt. Maar ik moet toch even 1 ding duidelijk maken -niet omlijnen Een echt paard is ook niet omlijnd dus probeer dat ook niet op de tekening te doen.. Veel plezier nog met tekenen
Hey Sabine! Leuke tekening hoor! Ik weet wel dat je beter kan! Je weet wel die ene tekening van Galupy.. Die je een keer voor mij gemaakt had, die je overgetekent hebt. Maar deze is ook erg leuk hoor, natuurlijk altijd even je tekening showen!
Iedereen bedankt voor jullie tips! kga nu heel erg me best doen om se te gebruiken, en als het gelukt is, dan set ik em er weer op, en dan kunnen jullie weer je mening geven asl je wilt!
jah daar kwam ik ook later achter.. maar kdacht het lukt tog niet, die gooi ik sow weer weg.. niet dus.. en toen vond ik het ook een beetje kudd jah dat ruitjes papier..