Ik heb een aantal pagina's uitgewerkt zo dat ze me een idee geven van hoe de rest er uit moet gaan zien en ben verder nog een beetje gaan spelen met de nieuws pagina.
- GALLERY - Zodra je in het menu boven in voor de gallery kiest kun je een keuze maken uit 3 losse onderdelen.
- PHOTOGRAPHY - Zo zal de fotografie pagina er uit gaan zien. Ik heb even tijdelijk maar 2 rijen thumbnails gemaakt, maar die word natuurlijk langer.
Onderaan wil ik een stukje besteden aan informatie over mijn werk en met info over hoe je me over fotografie kunt bereiken.
De 'art' en 'design' pagina zal er net zo uit gaan zien; onderverdeeld in apparte stukjes met onderaan wat informatie.
De thumbnails zijn eigenlijk met opzet verder naar rechts, zo is er links bij de tekst een hoop wit wat het geheel luchtiger maakt. - FOTO - Zo zal een foto pagina er uit gaan zien. Een pagina met een schilderij of een MLP zal natuurlijk meerdere informatie kopjes onder de foto/scan hebben. Dit om zo veel mogelijk informatie te geven over hoe het is gemaakt en hoe het er uit ziet.
- NEWS anders ingedeeld - Voordeel met het 'Latest' kader links is dat hij meteen een blikvanger is. Nadeel er aan is dat de overige lijn in de tekst gestoord word. Dus nu het kader eens aan de andere kant. Iets minder aanwezig, maar voor de rust in de lijn wel beter lijkt me.
Betreft de 'photography, art and design' boven aan onder de heading, dat is bij mij wel goed duidelijk. Kan liggen aan de verschillende beeldschermen met verschillende instellingen. Als ik de transparantie minder maak op die tekst dan vond ik het er net weer te veel uitkomen, maar ik zal het onthouden. Ik kan het straks altijd aanpassen natuurlijk.
Suggesties, tips en gevonden fouten zijn natuurlijk altijd welkom