Aller eerst, de kwaliteit vind ik helemaal niet zo slecht...
1; Vind ik heel mooi, uit ene mooie hoek genomen, meeste fotograferen nemen het bit/de mond van de zijkant ( inc. ik ) en jij neemt een hele andere positie aan, dat vind ik orgineel en ook leuk. Vind het alleen jammer dan na het bit, de hals niet vervaagd is.
2; mooie kleuren, maar de oren hadden er beter niet op kunnen staan , je zou er natuurlijk wel een mooiere crop van kunnen maken, en dan ook meteen die witte haar weg kunnen snijden... zal de foto veel goed doen. Verder leuke foto, niet heel bijzonder.
3; Leuk, apart, mooi tegenlicht. Pluspunt vind ik dat de kin er niet op staat, geeft een mooi effect, vind ik persoonlijk beter.
4; Vind ik niets hebben, aangezien het hele oog er niet opstaat, anders waarschijnlijk een prachtfoto, want het bovenstuk van het oog ziet er heel mooi uit. Hoewel de achtergrond waarschijnlijk behoorlijk storend was geweest ( de bomen/struiken )
De laatste twee portretfoto's, geen vervaagde achtergrond natuurlijk en de kin is afgesneden, écht zonde. De eerste foto heeft ook weinig licht/donker contrast, het paard is donker ( heel mooi zelfs , echt zwart ! ) en de achtergrond ook. Verder mooie posities, niet op aan te merken.
Veel succes nog..