Op veel foto's lijkt alsof er met het contrast gespeeld is, maar dat is eigenlijk maar met twee foto's gebeurd, zo fel dat het was!
Ik kon eigenlijk ook niet kiezen

Wat een hoeveelheid

Tips en/of commentaar is welkom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_paarden schreef:wij hadden ook zo iets lucht hier de foto's:
sorry voor de hoeveel hijd![]()
groetjes elise
VeirL schreef:love_paarden schreef:wij hadden ook zo iets lucht hier de foto's:
sorry voor de hoeveel hijd![]()
groetjes elise
Euhm, misschien een beetje arrogant; maar wat moet ik hier mee? Als je commentaar wilt op je foto's, moet je zelf een topic openen.
@klunsmuts; De lucht was idd erg prachtig gisteren en ik heb meerdere mensen horen zeggen dat ze er foto's van hadden gemaakt.
@lubbie; Dank je wel
@_MaanMeisje; Jouw commentaar is volgens mij het enige waar ik iets aan heb, tot nu toeDe foto's hebben idd verschillende grote, omdat bij alles storende dingen weg moesten enz.
Ik was dan ook niet van plan om ze allemaal te plaatsen, maar ik kon op het laatst niet kiezen
Over de reacties van; ja zo was de lucht hier ook, zulke foto's heb ik ook enz, daar heb ik niet zo veel aan![]()
Ik bedoel, het zegt niet veel over mijn foto's en je hoeft ook niet zeker commentaar te geven, je mag ze van mij van hier tot Tokio en weer terug afzeiken, dat mag allemaal. Maar hier heb ik écht niets aan.
VeirL schreef:
Over de reacties van; ja zo was de lucht hier ook, zulke foto's heb ik ook enz, daar heb ik niet zo veel aan![]()
Ik bedoel, het zegt niet veel over mijn foto's en je hoeft ook niet zeker commentaar te geven, je mag ze van mij van hier tot Tokio en weer terug afzeiken, dat mag allemaal. Maar hier heb ik écht niets aan.
CelticCry schreef:2 vind ik heel erg mooi, vooral omdat de onderzijde van de foto bijna helemaal 'zwart' is, en de achtergrond niet grijs afsteekt, het zorgt voor iets meer geheel.
Het contrast oranje/zwart vind ik echt prachtig, hele mooie lucht...
En 6 vind ik helemaal té gek... die overgang in de lucht, heeft echt iets.
Tussen oranje/zwarte foto's weinig verscheidenheid , misschien was het leuk geweest om een foto andersom te nemen, dus in de lengte.... of een keer iets uitproberen met een hele scheve horizon zodat je niet helemaal zeker weet hoe je de foto moet houden, nog een plus opmerking: je horizonen zijn héél recht...
Jackieboy schreef:Ik vind ze niet mooi..
ben niet zo'n fan van de lucht en ze zijn allemaal bijna het zelfde..
wel mooi scherp!