[Droom] Vermoord, door haar eigen vader.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glitch

[Droom] Vermoord, door haar eigen vader.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 12:41

27-07-05

Dit heb ik gedroomd. Ik werd vanmorgen huilend wakker. Ik kon de droom me nog goed herinneren, en wil hem graag even met jullie delen.
Sommige stukjes uit de droom zijn waargebeurd, daarom heb ik (wegens privacy) de namen gecensureerd.

Elena is mijn beste vriendin. Ik herinner me deze droom nog vaagjes.
Ik droomde dat ik bij haar was, maar ik kreeg te horen dat Elena dood was.
Elena ging boven naar de wc, haar vader was de enige die ook boven was.
Na ongeveer tien minuten kwam Elena's vader naar beneden met de melding dat Elena overleden was.
Zo plotseling.
Volgens hem was Elena met haar achterhoofd op een scherpe rand in de wc gevallen.
Ik geloofde er niets van, en ging naar Eleen. De wond zat helemaal niet op haar achterhoofd,
maar vooraan haar hoofd. Een wond die je niet 'zomaar' krijgt. Ja, ik geloofde dat haar vader
Elena had vermoord. Harry heeft Elena nooit gemogen, van het begin afaan al niet. Hij wou nooit kinderen
en zelfs nu, kon Elena nooit iets goed doen bij hem. Elena is hier maanden lang depressief over geweest.
Ze sneed zichzelf en heeft zelfs enkele zelfmoordpogingen gedaan, die allemaal godzijdank mislukt waren.
Maar nu, nu is ze vermoord. Vermoord. Door haar eigen vader.
Een paar dagen later was de begrafenis, het was heel erg mooi en rustgevend, ook waren er paarden bij, en andere dingen waar Elena van hield. Zo had ze het gewild. Dit was precies hoe ze het had gewild. Er waren veel mensen, heel erg veel mensen. Maar iedereen had oh zo'n medelijden met Harry en Simone.
Simone, haar vriendelijke moeder. Ik had ook erge medelijden met haar. Haar dochter, vermoord, door haar man en
vader van haar kind. Vreselijk. Maar medelijden met Harry? No way! Harry, de moordenaar van zijn eigen dochter.
Hij was de oorzaak van haar zelfmoordpogingen, haar depressie, haar problemen. En nu heeft hij haar vermoord.
Iedereen moest weten wat er werkelijk gebeurd was, vond ik. Dus ik stond op.
Liep naar voren, naar het tafeltje voor alle toespraken en vroeg om iedereens aandacht.
''Sorry" begon ik, ''voor alles wat jullie zo krijgen te horen. Ik had het ook veel liever anders gezien, geloof me, ik ben geen
onruststoker. Waarschijnlijk is jullie verteld dat Elena om het leven in gekomen door een ongelukje in de wc. Ze zou met haar
achterhoofd op een scherpe rand gevallen zijn. Klinkt geloofwaardig, niet? Nou, ik vond dus van niet. En vooral niet de manier waarop
de persoon in kwestie dit mededeelde. Hij klonk zo opgelucht, blij, voldaan. Dat beviel me niet. Ik ben naar boven, naar Elena, gerend.
Daar zag ik haar liggen, op haar bed. Rustig en vredig, mooi, zoals ze was. Maar op haar voorhoofd had ze een grote wond. Een wond
die je niet zomaar krijgt, het leek op een wond van een bijl, of iets soortgelijks. Ik schrok me dood, en ben uren bij Elena blijven zitten.
Elena is vermoord. Ze is vermoord door haar eigen vader.''
Iedereen kwam in paniek, en Harry wilde vluchten. Ze geloofden me, gelukkig.
Zij wisten ook wel dat Harry nooit van Elena heeft gehouden, maar dat hij tot zoiets in staat kon zijn, nee dat hadden ze nooit verwacht.
''Ik ik, eh, ik vond dat iedereen dit moest weten'' stamelde ik, en ik barste in tranen uit. Ik werd opgevangen door Elena's moeder.
Harry was er niet meer, Harry was gevlucht, voorgoed. Ook Elena was voorgoed uit ons leven, maar voor eeuwig in ons hart.

solarpleure

Re: [Droom] Vermoord, door haar eigen vader.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 12:45

wow freaky, kreeg rillingen over heel me lichaam bahbah. Snap dat je huilend wakker werd.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 12:46

best zielige droom maar wel mooi

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 12:50

Zo, dat is een heftige droom! Ik snap ook heel goed dat je huilend wakker werd

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 14:05

mooi verhaal
maar verschrikkelijk zeg, nja geen woorden voor ..

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 17:34

*rillingen

verschrikkelijk om zoiets te dromen joh..

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 21:30

Heel mooi geschreven en verwoord Eef!

skaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 21:41

mooi geschreven!!
wel zielige droom

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 12:07

Bedankt, allemaal

Het was inderdaad niet zo'n fijne droom, maar was wel blij dat ik me hem nog goed kon herinner en opschrijven. Ik werd 's ochtends wakker, schreef het zo op, ik hoefde er niet eens bij na te denken. Later heb ik hem overgetypt. Het was net alsof ik alles opnieuw 'beleefde'.