[verhaal] Nog zonder titel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

[verhaal] Nog zonder titel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 08:49

Ik ben een verhaal aan het schrijven maar het heeft nog geen titel! Ik hoor graag jullie mening erover.

Citaat:

Naar oma

Ik zat in de auto en papa zat achter het stuur. “We gaan naar oma” had hij gezegd en verder geen woord meer. Hij had ook niet verteld waar ze woonde, maar we hadden zeker al 3 uur in de auto gezeten! “We houden hier een stop” zei hij en reed een parkeerplaats op. ‘Ringonke’ stond er op het bord. Ik vroeg wat het betekende en papa zei: “Het betekent Parkeerplaats”. “Go, dat is simpel!” zei ik. Eenmaal weer in de auto reden we verder we kwamen een vreemd land binnen. Ik had geen flauw idee welke land en papa wist het niet meer. We reden een lange stille weg op en in de verte zag ik een oud vervallen huisje…

Bij oma
We reden richting het huisje en een oude vrouw stond ons al op te wachten. “Zo hier is ze dan” zei mijn vader. Opeens beschouwde ik me vader niet als vader maar als een vreemde man die me ergens afleverde. De oude vrouw zei: “Zo jij bent dus dat meisje waar je vader het alsmaar over heeft”. Ik snapte er niks van en knikte maar Ja en daarna Nee en daarna weer Ja. “Je snapt het niet he?”. Ik knikte van Ja. “Nou je vader heeft het erg moeilijk met het verlies van je opa, en wil graag alleen zijn, hij vroeg of ik op jou wilde passen en natuurlijk wil ik op jou passen” Ik keek haar even aan en begon te snikken.. “Maar pap.. voor hoelang moet ik hier blijven, en je zij dat oma te ver weg woonde en en..” “Ik weet het meid het is ingewikkeld!” En keek me recht aan. En draaide zich weer tot oma en fluisterde haar iets in het oor. Hij gaf mij een duwtje in de rug “Ik kom je gauw weer opzoeken!” Dat waren de laatste woorden van hem en ik ging met ‘mijn’ oma naar binnen.
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 27-07-05 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marinke_

Re: [verhaal] Nog zonder titel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 09:44

Er komt nog veel meer hoor

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 09:50

ik vind het opzich wel een leuk begin, maar probeer een klein beetje op je schrijstijl te letten.

Bijvoorbeeld:
me vader -> mn of mijn vader
als iemand iets zegt, niet zij, maar zei
en verder mis ik af en toe wat punten en komma's die er wel in horen.

Ik wil niet vervelend doen, zie het meer als tip, want als dat soort dingen in orde zijn leest het een stuk fijner en ik denk dat je wel een leuk verhaal gaat maken.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 10:07

Oke bedankt voor je tips ga het gelijk verbeteren

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 10:21

hey leuk verhaal maar dat wist al heb ik al op msn gezegd

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 11:08

Ja dankje!