lang verhaal kort: onaardig vriendje met de bijnaam knor = schilderij
Het gaat gelukkig al beter om het beeld in mijn hoofd op papier/doek te zetten en ondanks de rede waarom vind ik hem toch wel geslaagd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charlotte schreef:Erg mooi om je emoties om te kunnen zetten in kunstAlleen vind ik het uitgerukte hart dan weer een beetje luguber..
Charlotte schreef:Erg mooi om je emoties om te kunnen zetten in kunstAlleen vind ik het uitgerukte hart dan weer een beetje luguber..
Joets schreef:Ziet er luguber uit misschien, maar ik kan me voorstellen dat dit een stuk van 'liefde' of 'vriendschap' is wat nu dus niet meer is omdat 't een 'onaardig vriendje' is..
Of hij is harteloos bezig ofzo![]()
Mja klinkt erg vaag wat ik zeg.. maar 't heeft vast een betekenis?![]()
Uhm over 't schilderij zelf:
Vind 't echt eens wat anders! Echt goed gedaan.. Tis niet iets wat je zomaar in de woonkamer hangtMaar vind 't echt iets hebben!!
Dark_Bloom schreef:ik vind hem echt mooi!
er word gezegd dat het een struik is ofzo (dat zwarte) maar zoals ze al zei, je kan erin zien wat je wilt zien!
ik zie er bijv. in, dat het geen struik is, maar een soort kwade krachten ofzo, in een vorm van een soort zwarte schaduw, die steeds dichterbij komt om dan je hart deruit te rukke!
gaan ze echt de vuilniszak in de kelder in?! echt zonde! ik zou ze op mn kamer ophangen