[verhaal] hellaas nog geen titel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bigbenlover

[verhaal] hellaas nog geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 20:38

ik zeg al van tevoren ik ben er niet goed in maar probeer het toch oja en met leestekens ben ik ook niet zo geweldig zoveel als ik er weet zet ik er neer goed

Cynthia werd rond half negen wakker, ze dacht bij zich zelf vandaag ga ik lekker pekker verwennen (pekker was een bruin manege ponytje waar cynthia altjd op reed het enige was dat pekker niemand in de stal liet alleen cynthia en de lesgevers) ze deed snel der paardrijkleren aan en liep naar onder.
Der moeder was al onder en zei: hey meid wat ben je vroeg op?
ja zei Cynthia ik ga vandaag pekkertje lekker verwennen.
der moeder zei : ik heb al wat boterhammen gesmeerd ze liggen op het aanrecht.
dankje wel mam zei Cynthia.
Cynthia at snel een boterham en stapte op der fiets en ging rustig op weg naar de manege.
Na een kwatiertje was ze daar en liep ze de gang in waar pekkertje stond en riep haar, en pekkertje hinnikte zachtjes.
Cynthia liep snel der lieveling toe en gaf haar een appel.
Toen kwam een lesgever langs en vroeg: Cynthia wil je even helpen met de paarden van de wei te pakken als je wil mag pekker der na er op.
Ok zei Cynthia
En ze liep naar de wei.
Op de eerste wei stonden Chiba en Tani 2 friese merries.
De lesgever zei: pak jij Tani maar die is het rustigst
Tani is een friese merrie van 12 jaar oud en heel rustig en Chiba is een friese merrie van 5 jaar oud en nog steeds een kleine drukte maker.
Cynthia liep met Tani naar der stal en deed haar het halster af een Tani liep zelf naar binnen.
De lesgever riep wil je ook nog even helpen met Math en Janis
Math en Janis waren een tweeling en nu 2.5 jaat oud he waren kwpner's.
Toen Cynthia daar mee klaar was ging ze gauw terug naar pekker en zetten hem op wei, de lesgever zei nog gauw je mag olga er bij zetten dan is pekker niet zo alleen.
Olga was een klein schimmeltje en liep vaak in privelesje omdat ze altijd heel braaf was.

als jullie het leuk vinden dan doe ik er nog wel een stukje bij

bigbenlover

Re: verhaal hellaas nog geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 20:48

jammer dat niemand dit leest

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 22:05

mensen kom op lees dit alsjeblieft en geef aub antwoord of het leuk is anders geef ik geen gevolg

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:33

een erg penny verhaal, er staat spelfout in je titel..
vind het niet zo

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:42

Veel fouten er in en niet erg boeiend geschreven.
Sorry maar ik kan dit niet: "een goed verhaal" noemen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:27

[tag] toegevoegd in je titel, voortaan zelf aan denken aub! Voormeer info: de bedoeling, bovenaan CB. Het is ook niet de bedoeling om op jezelf te reageren. Tot drie uur na het plaatsen van je bericht kan je het zelf wijzigen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 17:22

bigbenlover schreef:
jammer dat niemand dit leest

vind je het gek? met al die fouten? en de eentonigheid?

bigbenlover schreef:
mensen kom op lees dit alsjeblieft en geef aub antwoord of het leuk is anders geef ik geen gevolg

zal ze een worst wezen als ze toch niet lezen

bigbenlover

Re: [verhaal] hellaas nog geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 09:41

wil iemand hier een slottje op plaatsen ik wou alleen maar ook eens proberen en met die spel fouten ik heb namelijk een lichte vorm van dyslexie (als ik het goed schrijf)

_Marinke_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 10:17

Anders doe je het op word en zet je de spellingscontrole aan.. Ik heb ook bijna dislexie nog net niet! Ik onthoud spellingsregels niet en zie geen fouten! Ik vind het opzich wel een leuk verhaal maar er moet een soort van spannende lijn in zitten(daar ben ik ook niet zo goed in hihi ) Maar verder is het een leuk verhaal..

_Marinke_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 10:31

eknein schreef:
een erg penny verhaal, er staat spelfout in je titel..
vind het niet zo

Is toch niet erg om zo'n verhaal te lezen? Is een keer leuk!
En bovendien het is haar 1e keer iedereen begint zo!

Ik vind het wel een leuk verhaal hoor! Van mij mag het vervolg er komen

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 11:08

vervolg:
na een half uur kwam de lesgever en zei: Cynthia wil je Pekker en Olga van de wei halen want ze moeten lopen in de privé-les, Oké zei Cynthia.
Cynthia pakte eerst Pekker van de wei en zadelde hem op en toen Olga.
Ze liep met ze de bak in en zette de kinderen erop en draaide zich om.
Toen hoorde ze een gil en keek het meisje wat op Pekkertje zat lag er naast
Cynthia liep er direct op af en vroeg of het ging het meisje zei: ja
Cynthia vroeg of ze er nog op wilde en ze zei ja is goed
Cynthia zette der er op en een paar minuten later gooide Pekker het meisje al weer er af, de lesgever zei: Cynthia zadel Vinta maar op (Vinta was ook een vosje en liep ook af en toe omdat ze al wat ouder was) en dan pak jij je Pekker maar even in de buitenbak.
Cynthia zocht het hoofdstel en zadel van Vinta en zadelde vliegends vlug op en bracht Vinta naar de bak en nam Pekker mee naar de buitenbak, ze maakte der beugels op haar maat.
Ze stapte op en Pekker begon direct te bokken Cynthia bleef gelukkig zitten en gaf Pekker en tik met de zweep maar dat hielp niet na een kwartier alleen maar plat door de bochten zijn gegaan en alleen maar gebokt te hebben werd Pekker iets rustiger.
Cynthia vroeg zich af hoe het kon ze deed Pekker normaal niet.
na een kwartiertje nog ff gereden te hebben was Pekker moe en ging Cynthia hem afzadelen en droog stappen.
Cynthia hoorde opeens iemand haar roepen ze keek achterom en zag de manege eigenaar staan en die zei: zo wat was er dat jij alleen in de buitenbak reed en dat Pekker zo gek deed, Cynthia zei dat Pekker het meisje tijdens de privé-les al 2 keer er af gegooid had en dat de lesgever zei dat ze hem maar even in de buitenbak moest rijden, oké zei de manege eigenaar maar is er al een rede gevonden nee zei Cynthia normaal is hij niet zo, nou we proberen het morgen nog eens oké?
ja is goed zei Cynthia ze poetsten Pekker nog even en ging naar huis het was namelijk half 3 en ze moest uiterlijk 3 uur thuis zijn, want ze gingen nog weg.

Toen Cynthia de volgende dag op de manege kwam liep ze gelijk naar Pekkers stal. Toen ze bij de stal kwam stond haar lieve Pekker niet in zijn stal. “O die zal vast wel buiten staan” dacht ze alleen daar stond Pekker ook niet! Ze rende naar het kantoor van de manege-eigenaar. “Waar is Pekker”?! . “Die is bij Charlotte een nichtje van mij ze zochten een leuke pony voor haar en ik vertelde ze gelijk over Pekker

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 11:11

als jullie het leuk vinden doe ik een vervolg

_Marinke_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 11:13

Ik vind hem leuk!.. ben benieuwd of Pekker dan nog terug komt ofzo..

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 12:58

sorry hoor, maar jullie zeiken over LICHTE VORM van Dyslexie,
zal ik dan vertellen dat ik een ZWARE VORM van Dyslexie heb, en volgens mij leest iedereen nog steeds mijn verhaal over Samoerai! *ik weet dat ik verder moet schrijven, maar heb het super druk met prive-omstandigheden*
dus ik vind dat je er niet over moet zeuren (sorry dat ik zo kwaad word) want als je een lichte vorm hebt, schrijf dan gewoon geen verhalen! en laat de mense die een zware vorm hebben dan maar lekker schrijven!
zo, banketstaaf met poedersuiker! moest er eff uit, want ik vind dat je nu een beetje raar reageert tegenover de mensen met Dyslexie, net of die NOOIT verhalen ZONDER spellingsfouten kunnen schrijven op een leuke manier!

_Marinke_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 15:32

Ik zeg toch dat het WEL kan of niet? En ik heb geen dislexie! Maar iets anders wat er wel op lijkt ik weet niet wat en heb veel testen moeten doen! Wat eruit kwam: Dat ik GEEN spellingsfouten zie en ik onthoud ook GEEN spellings'regels'! Maar ik vind het juist een goed verhaal! En zit ik te zeuren dan dat het niet goed is? NEE!dat doen andere enw at heeft jou banketstaaf met poedersuiker antwoord daar nou mee te maken?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 20:17

Hmm ik vind het wel een interessant verhaal. Alleen dat van Pekker enzo, je had ook een andere naam kunnen kiezen.
Voor alle anderen : Pekker is een paardje op onze manege.

Let wel goed op je spelling he, anders huur ik Timmermans in

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 20:30

heb ik expres gedaan roos en drak bloom ik heb toch niet gezegd dat het niet kan ik heb alleen gezegd dat ik dat niet kan