het leek me wel eens leuk om iets te posten.
vroeger tekende ik heel veel en ook op de pc, en ik had nog wat verf over van Paint by Number dus ik dacht bij mezelf; Marlies doe is gek en maak een tekening van je verzorgpaard, nou zie hier het resultaat!!!
ik vind hem zelf eigenlijk wel mooi gelukt

ik doe er ook maar een originele foto bij zodat je kan vergelijken

ik heb ook gewoon ene beetje getekend zoals ik hem in mijn hoofd heb;) dus hij lijkt niet helemaal sprekend op de foto;)
ik heb ook nog het paard van mijn vriendin na getekend, allene heb ik haar dat doek gegeven en ik was vergeten er een foto van te makne, maar dat komt vast nog wel.
(trouwens Paint by number is ook erg leuk voor mensen die niet zo goed kunnen tekenen maar het wel leuk vinden om te tekenen

nou hier istie dan San Antonio

en hier het origineel

ik zet ook maar mijn paint by numer erop, kan ik misschien inspiratie op doen voor je

en ik verveelde me onder schooltijd ( hoe kan dat toch ) en had ik maar ene tekening van vriendinnen en mezelf gemaakt... (ik ben de middelste

nou dat was het denk ik wel...
ik maak graag fotos van mijn verzorgpaarden en ik kan het ook wel ene beetje vind ik zelf... dus je kan ook eens kijken bij in the picture:) staak ook vast wel ergens tussen
nou leuk dat jullie ff hebben gekeken
Kusje