oke mensen dit verhaal dat ik nu ga neerzetten heeft al voor een gedeelte op bokt gestaan maar ik ben op vakantiej geweest dus ik heb even niet kunnen schrijven dus begin ik opnieuw met het hier neerzetten
Als jullie het leuk vinden laat even horen dan komt er meer en commentaar mag als t leuk blijft evenals complimentjes
Citaat:
Rosie!
Irene rende naar haar paard Robie en begon hem te masseren. Ze had hem de laatste dagen zo gemist want ze was een paar daagjes naar haar vriendin in Twente geweest. En nu was ze terug. Irene was 14 en reed wedstrijden op Robie. Robie die was bruin met zwarte manen en was ontzettend braaf maar af en toe ook ondeugend. Ze had hem al haar hele leven, ze woont namelijk op een grote pensioenstal met manege en ze fokte zelf af en toe ook paarden. Het was een leuk weekend geweest maar ze was ook blij dat ze weer terug was. Het was nu zomervakantie en ze had deze zomer een paar wedstrijden. En kon ze weer oefenen. Op de manege was het ook een drukte van belang want er zouden ponydagen georganiseerd worden en ponykampen. Aan het eind zou ze zelf ook nog op ponykamp gaan met haar eigen liefje Robie. Ze verheugde zich er nu al op. Toen ze klaar was met masseren rende ze naar binnen trok haar slobbertrui en rijbroek aan, propte gauw een boterham naar binnen en rende weer naar de stallen. Ze zou nu weer eens lekker een ouderwetse buitenrit gaan maken. Toen ze eenmaal aan het rijden was dacht ze terug aan die fantastische dagen in Twente. Ze hadden daar heerlijk over de boulevard gewandeld en weer ouderwets gekletst. Ze zou Noortje deze zomer ook wel hier uitnodigen. Ze zou het thuis gelijk aan vader en moeder voorstellen. Misschien zou het wel leuk zijn in de week dat er ponykampen zijn dat ze er is, dan kan ze helpen. Ja, ze zou het dadelijk gelijk voorstellen. Ze verheugde zich er nu al op.
Zaterdagavond om 6 uur.
Na het eten toen ze aan de thee zaten stelde ze het gelijk voor. “ Mam zou Noortje hier tijdens de week van het ponykamp mogen slapen? Want dan kunnen wij jullie helpen en ook de leuke spelen meedoen. “ Daar moet ik even over nadenken Irene. Zij haar moeder, want dan hebben we het al zo druk. “ Maar stammelde Irene dan kunnen we toch juist helpen. “ Nou voorruit als het van vader mag, zij moeder. Irene rende naar haar vader en die zij gelukkig ja. Ze was dolblij “dank u vader dank u moeder. Ze zou vanavond gelijk een brief schrijven en haar uitnodigen.