hoi
dit verhaal word door een paard van 30 jaar vertelt
het word vertelt vanaf het paard 3 jaar was, en deel uitmaakt van een kudde
hoofdstuk 1
ik rende en ik rende, mijn voeten deden pijn maar ik moest doorgaan
ik kon niet anders,want het zou mijn dood betekene
ik kwam bij een waterval aan en kon geen kant op,ik moest springen,de leeuw trok zijn klauwen uit en rende op me af,ik sprong net op tijd in het water...
ik werd wakker,ik lag naast het water en naast me stond een prachtige zwarte merrie.
''hoi,ik heb je uit het water gevist ''zei de merrie
''hoi,bedankt,maar ik moet nu weer verder,sorry''Zei ik
''wacht!wat ga je dan doen?''vroeg dezelfde merrie
''ik ga opzoek naar 1 kudde,en wil erbij horen'' antwoorde ik
''he,ik zit in een kudde,die is 600 m hier vandaan, je kan wel met me mee''vertelde ze
''oke dan''antwoorde ik en stond op
we draafde samen weg,maar om de een of andere reden kon ik mijn ogen niet van haar afhouden
we waren bijna bij de kudde,maar ik zag een palomino hengst op me afstormen....
hij stopte niet, dus ik sprong opzei
toen stopte hij en daagde me uit voor een gevecht, de merrie zei dat ik het moest doen... dus ik deed het maar
we begonnen te steigeren en te bokken,ik stormde weg,en rende met volle vaart op de hengst af en sprong op hem,hij kon me niet houden en zakte door,ik was door me knieen gezakt doordat ik helemaal recht stond en hij viel,ik stond op hem,ik stapte van hem af en begon te steigeren en te hinniken
''zo!, wie is hier nu de sterkste oude''riep ik
''jij ,dat ben jij, als je wilt dat ik weg ga doe ik dat''antwoorde de hengst
''nee,dat hoeft niet, ik laat je niet aan je lot over !''schreeuwde ik......
en wat vinden jullie,ik ga de spelfouten meer op letten, ik schrijf alleen verder als jullie het leuk vinden
Laatst bijgewerkt door Omarlover op 23-07-05 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt