Ik vind de vormen van het lichaam goed getekend, maar lijken de armen niet wat te kort? Verder is het misschien mooier als je wat meer met schaduw tekent. Maar ik doe het je niet na hoor, mensen tekenen kan ik totaal niet!
mooi mooi:) hehe wou dat ik dat ook kan. en nog veel plezier met je verzorgpony's:) mss wel off topic maarjah en bedankt voor de mooie tekening van kolliebollie :'(!!
Ze staan op een luchttumblingbaan , dus die zijn ingezakt heb het zonder voorbeeld moeten doen, dus 't is niet perfect
Het was ook niet aanvallend bedoeld hoor Laat ik even duidelijk zijn: ik vind het een leuke tekening hoor! (ben nu trouwens wel heel benieuwd wat een luchttumblingbaan is, even googlen )
een soort luchtkussen maar dan als baan.. Airtumbling heet het normaal ik voelde me niet aangevallen hoor maar weetook niet prcies waar enhoe de schaduwen moeten enzo
Zo heb ik laatst een foto gemaakt van drie vrienden van me, die naast elkaar de handstand gingen doen Jammergenoeg was het te donker... De tekeningen zijn wel redelijk