heej heej ook dan maar wat creatie's van mij! ik maak regelmatig dinge voor de lol, maar ook voor sites. er word verzocht ze niet te gebruiken, als iemand dat wel doet, staat daar een boete tegenover! graag reacties wat jullie ervan vinden, als je iets door mij gemaakt wil hebben, kan dat ook, geef dan eff door wat, en wat je graag ervan wilt hebben (ik ga GEEN foto's in je profiel opzoeken, dus gewoon erbij zetten!)
T zijn mooie bewerkingen, maar probeer engelse teksten wel te laten kloppen De 5e geloof ik bijvoorbeeld moet meer: You hide... But they'll find you... Everywhere zijn. Maar ze zijn wel gaaf hoor
okej is goed! ik heb net die voor Manon_S af hij is wel heel mooi geworden (vind ik zelf) http://img189.imageshack.us/my.php?imag ... ew23cb.jpg ik ben er altijd heel lang mee bezig haha, en ik moet nu van de computer af, maar ik ga zo snel mogelijk met de volgende aan de gang! die tekst was voor iemand anders, niet voor mij, en als diegene wilt dat die tekst er zo op staat, dan doe ik dat gewoon he
@ giloni, wat wil je dat ik ervan maak?! welke kleuren achtergronden, en wil je hem zoals die van manon_S of zoals een ander van mij, zeg t maar! ik maak t wel!
Voor het laten zien van de colages (het resultaat ), kun je hier terecht: viewtopic.php?f=68&t=365420 Voor het vragen of iemand een collage wil maken en het plaatsen van die foto's voor de betreffende collages, kun je hier terecht: viewtopic.php?f=68&t=365421
Beide sticky's staan bovenaan in dit subforum. Hier dus een slotje.