Ja. Haha het was ooit zo'n lichtblauwe met gele manen. Cuddles (van die magic message pony's) geloof ik? Alleen was ze één en al penstreep en verf en *vraagt zich af wat ermee was uitgevoerd.
En nu is ze er niet veel beter op geworden Arm ding. *naamloos, dat ook nog eens.
Ik vind de kleuren eigenlijk niet zo mooi bij elkaar staan. En het is misschien leuk om nog wat meer details op het hoofd te maken? Of sokken maken oid.
Okee, zo mooi als die van Fairie zal ie nog niet worden (dat verwacht ik ook helemaal niet hoor ), maar misschien heb je hier wat aan.
Haha ja ik had eerst zegmaar de manen gedaan. En toen had ik dus nog maar één kleur verf bleek inene . En toen heb ik die maar gebruikt eigenlijk, zonder eerst na te denken over kleuren die wel of niet passen. *slim.
En ik ben bang dat ik 'm nog ernstiger ga verpesten als ik er nog meer dingen bij maak Maar 't idee is opzich wel leuk.. ga erover nadenken, thanks!
Je had denk ik beter eerst kunnen verven en daarna rehairen, ik vind de kleurencombinatie ook niet zo mooi en het symbool is ook niet echt origineel. Sorry. Als je nog wat oefenponies zoekt, ik spaar MLP's en ik heb hier nog een paar fakies liggen waar je misschien wat mee kan?
@Sooff: Bedankt voor de tip, inderdaad een idee voor de volgende keer ja. En haha nee, origineel is het allemaal niet echt, maar ik wist echt eventjes niets beters En dat zou wel heel handig zijn ja, ik heb hier thuis echt maar twee en dan houdt het ook wel op
Oh alsjeblieft kijk uit welke je neemt want veel oudere (G1) ponies zijn best zeldzaam. Veel verzamelaars willen ze wel hebben, ook al zijn ze beschadigd Als je die fakies wilt moet je maar even een PB sturen