Nou mijn idee is dus: ik begin met een verhaal stuk te schrijven, dan geven jullie suggesties hoe het verder kan gaan en kies ik er daar een van uit en dat werk ik dan uit enz enz..
Goed idee?
'K*T!'Kelly kwam de ring uitrijden met een enorme donderwolk boven haar hoofd, 'Rotknol dat je bent! Waarom doe je nou nooit eens iets wat ik vraag?!'
Ze stapte af en duwde het paardje in de handen van haar moeder die er rustig mee ging rondstappen zonder al teveel op de buien van haar dochter te letten. Ondertussen rende Kelly naar haar vader die bij de trailer stond te wachten, 'Pap! Ik wil een nieuwe.' huilde ze, 'Rowy doet echt niets wat ik van hem vraag en hij luistert niet! Het is zo'n vervelend beest. Op hindernis 1 tilde hij gewoon expres zijn benen niet hoog genoeg op! En op de dubbelsprong stopte hij gewoon, zo gemeen van hem...' de tranen liepen haar over haar wangen, ze wist dat dit vaak hielp bij haar vader om haar zin te krijgen.
'Nou meisje,' hij sloeg een arm om haar heen, 'Ik zal erover denken, maar je hebt toch wel al in de gaten dat dit al je 3e pony is?'"
'Ja, maar pap! Asterix was een stom paard die kon niet eens aan de teugel lopen! Daar kan ik dan toch geen wedstrijden mee rijden?' zegt ze verontwaardigd, 'En Mars was veel te snel die luisterde niet die rende door de hindernissen heen, die pessoastang met 3 ringen hielp wel, maar dan mag je geen wedstrijden rijden. Wat moet ik er dan nog mee? Zonder wedstrijden is er niets aan...' haalde ze haar schouders op...
nou ideëen hoe het verder moet gaan?