Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Omarlover schreef:hoi,
ik wilde nog een 2e verhaal maken daarom dus een nieuw topic
k hoop dat jullie het leuk vinden
Het was 26 December, Lotte's eerste kerst zonder haar moeder.
lotte was een meisje van 15, haar moeder was vorig jaar gestorven tijdens een auto ongeluk, opslag dood.
Lotte woonde op een fokstal,daar werkte brad en emely,de stalhulpen
''Ik wilde dat mam nog leefde Beauty''snikte lotte tegen haar paard
Beauty deed haar hoofd over lotte's schouder.
na een paar minuten hoorde ze iemand het erf oplopen
''stil beauty, ik ga naar de hooizolder, niet daar naar kijken moppie''fluisterde ze naar het paard en liep zacht naar de ladder en klom zo snel mogelijk omhoog de hooizolder op
toen ze net 5 seconde boven was kwam brad binnen lopen.
ze ging achter het hooi liggen zo stil mogelijk .
''Lotte, ben je hier?!''Riep brad door de stal, de paarden keken naar brad, maar gingen toen verder met waar ze mee bezig waren.
''Nouja, die is hier ook al niet''Mompelde hij en liep het erf op en deed de schuifdeur van de stal dicht.
''ik wil niet dat ze me vinden, ik kan het gewoon niet aan om daar te zijn,bij de kertboom, dan zit ik straks weer te janken''zei lotte, niet meer huilend
''was ik maar dood, net als mam''zei ze weer.
ze schrok van haar eigen woorden, maar besloot tog maar naar haar vader te gaan en naar brad en emely
Ze liep naar de ladder toe en schijfeld tree voor tree langzaam naar beneden, eenmaal onder liep ze naar beauty toe en wenste hem een fijne kertdag.
ze schuifelde naar de deur,ze maakte de deur van de stal open , deed hem dicht schuiven en liep naar hun huis.
ik hoop dat ik niet weer ga janken dacht ze in zichzelf en liep het huis binnen...