Heel mooi, maar ze straalt niet echt een Arabier uit. Als je op het oog alleen let, is hij realistisch en gewoon prachtig, maar als je de tekening in het geheel bekijkt klopt er idd iets niet aan, maar wat weet ik niet.
Heel erg mooi, vind het oog juist het mooiste gelukt. En idd, die oren vink niet zo super... net zoals de neusgaten... ben ook erg benieuwd naar de foto waarvan je hem hebt nagetekend? of is ie uit je hoofd?
woo die manen en ogen zijn erg mooi. alleen zijn neusrug gaat een beetje raar naar beneden. maar dit is ook wel een erg moeilijke positie om te tekenen
Ik vind de ogen juist mooi Het zijn van die grote sprekende arabierenogen. Zoals MissHaffie al zei, er mag iets meer diepte- en kleurberschil in de oren.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 10-07-05 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Hij is zo licht vanwege de scan. Dat krijg ik helaas niet beter De neus is iets scheef, zag ik later pas. Dat wordt dus aangepast. Het hoofd was vrij breed, alleen de overgang naar de neus klopt inderdaad niet helemaal. Ik heb 'm nagetekend van een foto van horseranch van bokt. Het is 1 van hun merries. Maar heb 'm bewust zonder foto geplaatst
Als je t mij vraagt is de onderlip iets te dik, misschien is dat op de foto wel zo maar hierdoor vind ik m wel een beetje uit verhouding lijken. Maar verder is ie zoals gewoonlijk weer geweldig
Ik zal de foto er eens bij zetten. Dan kun je zien dat het oog en de oren 1 zwart vlak zijn. Het oog heb ik dus zelf wat aan gesleuteld. De oren niet En dan zal je ook zien dat-ie dus niet echt lijkt
Ik kan het niet hoor, maar op de tekening heeft ze een bangere uitstraling. Op de foto iets meer van "Hee, wat is dat? Interessant!" Op de tekening is die uitstraling anders. Ik hoop dat je het snapt, maar ik vind je nog steeds geweldig tekenen hoor.
weer heel mooi gedaan hoor! hij ziet er wel wat slaperig uit het contrast in de neus en de oren mag wel wat hoger. je hebt (zoals op de foto) de oren gewoon éénzelfde kleur grijs gedaan. maar dat is niet zo mooi. want het is niet omdat dat op de foto zo is dat het in het echt ook zo is. dus hier ligt het gewoon aan de kwaliteit van foto. probeer daar op de letten (wie ben ik om jou de les te spellen )
mischien kun je nog iets meer details tekenen in het hoofd. ik vind de neus en de ogen erg goed gelukt. rond de neus en ogen heb je ook juist wel details getekend en op de rest van het hoofd niet, ik vind het daarom een beetje leeg worden. in de oren zou ik iets meer diepte laten zien. op de foto zie je ook dat de buitenste randjes van de oren vrij licht zijn. verder vind ik de hals iets te donker te opzichte van het hoofd. en misschien had je de hals iets verder door moeten tekenen zodat het hoofd iets minder groot had geleken. ik vind het verder wel een mooie tekening hoor, en het is volgens mij ook niet een foto die heel gemakkelijk is na te tekenen