Emelie liep haar kamer binnen, alweer in de maling genomen door haar vriendje Boy. ''Altijd hetzelfde liedje met die gast'' zuchte ze tegen haar zelf.
Piep piep...piep piep
Haar telefoon ze heeft een smsje.
Lieve Emelie,
Het spijt me heel erg,
Ik hou gewoon super veel van je!
Zullen we vanaaf afspreken?
xxx Je vriendje Boy.
Jemig, waarom houd ze nou zoveel van hem, ze wil het niet uit maken. Ze smst hem terug en zegt dat ze 7 uur bij de Jamin staat. Zo gezegd zo gedaan daar stond ze dan bij de Jamin. ''Waar blijft hij?'' vroeg ze zichzelf af. Ze hoorde ineens zijn stem de hoek omkomen. Nou zeg hij kan beter om 8 uur afspreken dan weet hij tenminste dat ie optijd is...ss mompelt ze. ''hehe ben je daar eindelijk'' Vroeg ze aan haar vreemdgaanderige vriendje. ''Jah zei hij ik moest even iets regelen...'' Emelie vroeg zich af wat hij even moest regelen wat belangrijker was dan zij. ''Gaat je niks aan was zijn antwoord hierop.'' ''Okee ik wist niet dat je boos werd, zullen we maar eens iets leuks gaan doen?'' Vroeg Emelie en gaf Boy een zoen. ''Ik heb eigenlijk nog even iets anders te doen ga maar naar huis of naar dat paard van je.'' zei Boy kattig. Waarom deed hij nou zo over Enjoy haar negen jarige schimmel ruintje. Ze ging naar huis en vroeg aan haar ouders of ze meegingen naar Enjoy. ''Nee Emelie leer nou eens voor jezelf te zorgen.'' ze was 13 hoe kon ze dan voor haarzelf zorgen. Haar ouders gaven bijna helemaal niks om haar. Ze kreeg s'avonds haar eten en verder zou ze het zelf moeten doen. Emelie liep naar haar kamer en zette de computer aan. Haar moeder riep naar boven dat ze deze avond voor haar eigen eten moest zorgen. ''Wat gaan jullie doen dan?'' vroeg Emelie. ''We gaan uit eten maar we willen jou er niet bij hebben want je verpest toch alles.'' Zei haar vader. Emelie barste ineens in tranen uit waarom moest zij zulke ouders hebben. Ze had zich ondertussen aangemeld op msn. Haar vriendin Marjolein begon tegen haar te praten.
Marjolein: Em..Em Ik moet je iets vertellen!!!!
Nou dit was dus een stukje die wij hebben geschreven.
We horen graag reacties erop Goede en slechte natuurlijk..

xxx