Hieronder een stuk van het Dagboek van Beer, ik schrijf dit altijd voor het clubkrantje van mijn ponyclub. Als jullie het leuk vinden schrijf ik meer... Reacties dus graag...
:
Heej Allemaal,
Hier weer een stukje van jullie (volslanke) Beer. Dit keer vertel ik over mijn grote avontuur in de stal. Het was zoals altijd weer een saaie avond, mijn eten was al op dus ik had ook niks meer te doen. Ik stond een beetje vanuit mijn stal naar buiten te kijken en draaide mij om om even wat water te gaan drinken. Nadat ik had gedronken keerde ik me weer om en viel mijn oog op het hek. Er zat geen touwtje omheen!!! Normaal doet baasje altijd een touwtje om het hek, omdat ik anders uitbreek. Nu zat er geen touwtje omheen, oftewel ik kon weer uitbreken! Met mijn hoofd duwde ik het staafje uit het hek. Hop, het hek zwaaide open. Rustig duwde ik het hek nog wat verder open, zodat mijn buik er ook uit kon. Ik zag de biksbak liggen en ja, dat vond ik wel een lekker idee. Snel liep ik naar de bak, en duwde er met mijn hoofd tegenaan. Hé dit was raar, hij ging niet open…. Toen ik beter keek zag ik dat baasje de bak met een touw dicht had gedaan. Gelukkig zag ik nog een grote zak paardensnoepjes liggen. Met een paar happen waren ze al weg. Tjah, nou was er niks meer te eten, maar ik had ook niet erg veel zin om weer in mijn stal te gaan staan. Naast mijn stal is een hele grote koeienstal. Ik kon natuurlijk ook naar de koeien toe gaan. Ik ben rustig tussen de koeien gaan liggen totdat baasje kwam. Baasje zag mij bij de koeien staan en zei dat ik moest komen. Ik had daar eigenlijk geen zin in dus toen baasje naar mij toe kwam ging ik een stap achteruit. Baasje een stap naar voren, ik een stap naar achteren. Toen stond ik met mijn kont tegen de muur. Baasje wou mij niet gaan vangen, omdat ze de koeien eng vond. Uiteindelijk na veel gerammel met biks ben ik toch maar naar baasje toe gelopen. Ik werd weer op stal gezet, en tjah, daar moest ik het dan maar mee doen. Jammer hoor! Volgende keer vertel ik weer, ik denk over mijn eerste wedstrijd, daar heeft baasje het al tijden over….
Doei lieve vrienden een dikke slik van jullie stevige Beer.
Ik weet het, er zit nogal wat msn-taal in, maar dit is een proefstukje wat nog op mijn computer stond. Gewoon om te zien wat jullie ervan vinden. Als jullie willen dat ik doorga, dan ga ik in ABN schrijven hoor!
XXX Rosa
Laatst bijgewerkt door Eline op 09-07-05 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [tag] toegevoegd in je titel, voortaan zelf aan denken aub! Voormeer info: de bedoeling, bovenaan CB