Dat vind ik juist niet! Ik vind hem juist dezelfde uitstraling hebben. Super gedaan De manen zouden wel iets natuurgetrouwer (of hoe zeg je dat goed) mogen, maar op deze manier vind ik het ook wel weer leuk eigenlijk
Dankje, ja de manen.. Wat moet je ermee Ze zijn licht, maar toch wil je wel wat 'losse' haartjes tekenen.. Nouja nee je hebt wel gelijk hoor het had iets natuurgetrouwer kunnen zijn.
Ik vind hem erg mooi! Lijkt echt goed. Tja die manen, dat is gewoon lastig als je lichte manen hebt, een groot licht vlak is dan ook niet mooi dus je moet wat.
Mooi!! Heel mooi!! Je hebt alleen de neusriem en kopstuk ín het paardenhoofd geteken, ipv erop Maar das maar een klein puntje... Net zoals dat het ene neusgat beetje scheef zit. Je zou de overgang manen/hals iets duidelijker kunnen maken door de hals iets donkerder te maken.
De manen zelf vind ik juist mooi. Wat je nog mooier kan doen is de streper nog meer in donker lichtverschil maken. Maar niet echt nodig
Maar het totaal beeld is heel mooi! En daar gaat het natuurlijk om!
Je vind het oog mooi? Dankje Echt het vervelendste, maar belangrijkste gedeelte van zo'n tekening, het oog. En die lukt nooit goed bij mij Maar deze was indd wel redelijk vond ik zelf ook Dankje eeeeef.