[verhaal]geen titel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bliksempie

[verhaal]geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 20:11

Linda moet helaas verhuizen en moet haar lieve pony Gizmo verlaten omdat hij niet meekan Linda vind dit heel jammer en is de hele rit in de auto zat en zit de heletijd te seuren dat ze terug wil

maam ik wil naar huis en ik wil Niet in Duitsland wonen en om zin te hebben wil ik gizmo mee. Nee Linda je moet nu stoppen met seuren zei marion de moeder van Linda,Je moeder heeft gelijk zei Tom de vader van linda. Na 2 uur rijden om in duitsland te komen is het bloedheet.
Het huis waar de famillie gaat wonen is klein er zitten 3 slaapkamers 1 badkamer 2 wc en een woonkamer voor der rest een klein weilandje met stal en een klein terassje uitpakken maar Zei Tom 'oke' Linda pakte 2 koffers en bracht ze in de hal toen liep ze naar de auto om nog meer spullen te pakken toen kwam er een vrachtwagen met de rest van de verhuisspullen de tafel stoelen enz Linda breng je eigen spullen naar je kamer zei Marion Ja is goed mam maar wanneer gaan we naar het winkelcentrum als alles op z'n plaats staat zei marion Linda liep naar boven en zag de knaloranje muur met groene tapijt ze vond het maar niks..

als jullie een vervolg willen moeten jullie het zeggen en met dat leesteken ik doe me best ermee
groetjes jeanine

priinCess

Re: [verhaal]geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 21:58

ik wil wel vervolg hoor wil wel weten hoe het verder gaat

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 15:43

haha oke gelukkig

Amy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 15:49

vervolg!!
alleen is het wel fijn als je ff kommas enz zet!

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 17:56

ze gooide de koffers in een hoek en ging op de grond zitten en te denken over gizmo of haar pony nog ooit zal zien.Een kwartiertje later werd ze geroepen, Linda kom beneden we gaan naar het winkelcentrum
Zei marion Jah is goed, Ze stond op en liep naar beneden trok haar jas en schoenen aan en ging naar de auto kwartiertje later waren ze in het centrum en Linda rende meteen naar de dierenwinkel want haar ouders hadden belooft een huisdier te krijgen. Natuurlijk wou ze liever een paard maar daar hadden ze geen geld dus kon het niet Mam ik wil dat konijntje nee ik wil dat caviaatje aah wat een lief poesje mam wat moet ik kiezen zei Linda Wil je een hond daar kan je dan lekker mee wandelen Oke ik wil dat hondje die rotweiler daar .De mevrouw die voor de kassa stond pakte de hond bij zijn riempje en gaf de hond aan Linda Alstublieft Marion vroeg of ze nog de rotweiler bij hun wouden houden zodat ze rond konden kijkenLinda had al gouw een mand hondenvoer hondenbakjes koekjes een riem en een halsband een kam toen ze hadden betaald voor de hond en de spulletjes gingen ze terug naar de auto om de spullen er in te leggen en de hond in de auto te laten ze rende nog 3 winkels af en kwamen terug met kleren en eten voor de hele week toen ze weer de auto waren ingestapt waren ze na een kwartiertje weer thuis Papa ik heb een hond!

dat was het dan weer als je meer wil gewoon zeggen

priinCess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 18:49

meeeeeeeer
alleen wel wat meer leestekens is het beter te begrijpen

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 18:58

oke ik probeer meer leestekens te doen maar is so iriitant

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 20:31

Oja. Hoe heet hij? "kruimeltje" haha wat een leuke naam maar kan je even helpen de computer word aangesloten Oke zei Linda ze liep naar haar vader en Kruimeltje volg haar te voet. Ze deed de kabeltjes in het stopcontakt de computer deed het meteen ze wachte tot hij klaar was en ging meteen haar e-mail checkken. Nee niet leuk die ook niet AAAH 1 van Lisa haar beste vriendin ze ging meteen lezen :

heey Linda

alles goed ? met mij wel ik hoop dat je het leuk heb in duitsland maaree

gizmo is verkocht hij werdt mishandeld door die mensen en de dierenbescherming heeft hem daar weggehaald en is weer door lieve mensen verkocht waarschijnlijk ik heb later die mensen gebeld en die heeft hem verkocht op een paardenmarkt ik wou je dit al zolang vertellen ik mis je zoo erg bel je me gouw eens een x en oja in de paardenkrant staat er dat ern een paardenmarkt is in duitsland op de 14e misschien kan je kijken nou tot later
groetjes Lisa

wwat iis g-gizmo v-verko-ocht ze klikte haar e-mail weg en rende naar haar kamer Dit kan toch niet nee ze maakt gewoon een grapje hmm maar wat is de datum vandaag ze liep de trap af en vroeg aan marion wat de datum was MAM wat is de datum het is vandaag de 13e zei marion en ze vroeg waarom Linda antwoorde dat er een paardenmarkt hier vlakbij morgen is Oow zei marion daar kunnen we wel even kijken of er nog een goedkoop paardje staat en die we zo mee kunnen nemen

Yes ze rende naar boven en ging op bed liggen en zat na te denken wat voor pony ze zou kiezen ze viel al gou is slaap en werd sochtend om 7 uur wakker ze trok een oude spijkerbroek aan met een groen t-shirt
ze at snel een broodje en wachtte tot haar moeder en haar vader naar beneden kwamen en al gouw waren hun beneden

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:30

Is het al afgelopen? Ik wil meer

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 18:18

toen haar ouders alles hadden gedaan stapten ze in de auto naar de paardenmarkt het duurde een kwartiertje toen ze er waren liepen ze van rij naar rij alle ponys waren zo lief maar ook zo verwaarloosd
er waren heel veel ponys toen zag ze een heel lief paardje een haflinger
ze vroegen hoeveel hij koste maar algouw had Linda al look al like paard gezien doe precies op gizmo ze rende op het paard af haar ouders riepen haar naam Linda kom nou terug Mama papa dit moet gizmo zijn haar ouders hadden hun exucuses aangeboden aan de man en liepen snel naar linda het paard leek inderdaad veel op gizmo mama ik wil dit paard kosten wat het kost de verkoper kwam naar hun toegelopen en vroeg wat er aan de hand was ze vertelde dat dit haar paard moest zijn ze vroeg hoeveel hij koste de meneer antwoorde 500 eurotjes het paard is niet beleerd en is kopschuw ze betaalde het paard alleen ze had een hoofdstel nodig en zadel de oude zadel en hoofdstel van gizmo had ze nog mam wil je het oude hoofdstel en zadel brengen van gizmo dan kan ik hem terug rijden mag dat oke we zijn over een half uurtje terug

toen de moeder/vader terug waren zadelde ze gizmo op en reed zonder cap naar huis de ouders waren al inmiddels thuis en zij zelf nam een kortere weg door de bossen maar het werd snel donker en raakte de weg kwijt ze begon te schreeuwen en ging maar ergens onder een boom stilstaan en gizmo aan een boom vastgebonden en wachtte tot er iemand langs kwam maar niemand kwam en ze sliep met gizmo onder de boom

als jullie meer willen moeten jullie het zeggen

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:52

het paardje was neit beleer dmaar ze reed ehm naar huis :s

ik wil wel wetewn hoe het verder gaat

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:50

ja dat viel ook op het paardje was toch niet beleerd maarja is leuk wil meeer meeer

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 01:31

*zucht diep* ooit wel eens van spelling gehoort?
en van 'aanhalingstekens als mensen wat zeggen' ?

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 22:37

pharagirlke schreef:
*zucht diep* ooit wel eens van spelling gehoort?
en van 'aanhalingstekens als mensen wat zeggen' ?

ik stop hier wel mee want ik ben zelf niet van aanhalingstekens dus jammer voor de mensen die meer willen!

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 09:48

nee moet je niet doen ga verder ik wil meer

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 10:46

maar als iedereen gaat zeiken van ja anhalings tekens bla bla bla dat doe ik niet dus

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 10:57

@bliksempie; Een verhaal hóórt met aanhalingstekens en andere leestekens en goede spelling.
En dat jij té eigenwijs bent om dat niet te doen, dan moet je idd maar stoppen.
Je lezers vragen je dat en wat je lezers willen, moet jij doen. Zíj willen meer, maar het is makkelijker voor hun om te lezen, als jij leestekens gebruikt.
Maar jij wil dat niet. En dan ben je, imo, geen goede schrijver.

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:02

veirl dat vind ik niet en als je toch zodat dan kopier je het verhaal toch en zet er leestekens in mij maakt het niet uit of er leestekens in zitten ja of nee

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 11:28

Waarom zou ik? Ik ben de lezer.

Ik ga toch ook niet een boek in een bibliotheek halen en die overschrijven met leestekens enz.?

Ik kon trouwens moet moeite jouw post lezen. Is het echt zo moeilijk om punten, komma's enz. te gebruiken?

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 23:19

VeirL schreef:
@bliksempie; Een verhaal hóórt met aanhalingstekens en andere leestekens en goede spelling.
En dat jij té eigenwijs bent om dat niet te doen, dan moet je idd maar stoppen.
Je lezers vragen je dat en wat je lezers willen, moet jij doen. Zíj willen meer, maar het is makkelijker voor hun om te lezen, als jij leestekens gebruikt.
Maar jij wil dat niet. En dan ben je, imo, geen goede schrijver.

Ik zei toch al IK STOP ERMEE! en ik moet niks als lezers willen dat ik emt aanhalingstekens werkt moet ik niks want dat bepaal ik zelf wel!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 09:35

Ik heb een aantal oneliners verwijderd.
Reacties als "ik wil meer", "meer!" en dergelijke zijn niet toegestaan.
Probeer bij je reacties meer commentaar te geven.

bliksempie. Graag wil ik even reageren op jouw reacties.
Jij schrijft een verhaal. Jij wilt graag dat dit gelezen wordt door zo veel mogelijk mensen hier op bokt. Juist door gebruik te maken van correcte spelling en interpunctie, wordt je verhaal veel fijner om te lezen. NU zijn er misschien wel een groot aantal bokkers die meteen wegklikken omdat ze moeite niet willen nemen jouw code te ontcijferen.
Succes!

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 23:21

ik vin het niet erg als het niet gelezen wordt hoor