[verhaal] nog geen titel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bliksempie

[verhaal] nog geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 21:21

mama ik heb een leuke pony gezien mag ik heb asjeblieft hij is echt zo lief Nee ik wil niet dat je met die dieren omgaat
maar mam ze zijn echt zo lief NEE zeg ik toch als je er nog over begint ga je van paardrijden af maar mam NU NAAR JE KAMER
Lisa liep de trap op en plofte op haar bed waarom mag ik nou geen pony !! ze ging achter de computer op zoek naar verzorg pony
nee die is te ver nee helemaal te ver ooo waar kan ik er nou 1 vinden ah daar een zwarte shetlander Nikki
ze schreef het telefoon nummer op en na het eten zou ze bellen of ze die shetlander mocht verzorgen
na het eten belde ze het nummer van de verzorgpony hallo met Linda van bruggen met wie spreek ik:
hallo met Lisa streken ik wou graag ik Pony verzorgen zou dat mogen Ja dat mag hoe oud ben je en hoeveel weeg je?
ik ben 12 jaar en ik weeg 40 kilo Oke dan is het goed zou je morgen langs kunnen komen? Ja hoelaat moet ik komen?
4 uur is een mooie tijd kom dan maar de volgende dag was ze precies om 4 uur bij het aangegeven adres ze belde aan en niemand
kwam aan de deur he het was toch 4 uur of heb ik het nou vekeerd begrepen toen kwam er iemand bij het hek een meisje ongveer
20 jaar jij was het meisje die hier kwam verzorgen ehhe jah klopt kom maar verder het hek ging open en Lisa ging naar binnen
hallo ze gaf een hand Ik ben Linda zei het oudere meisje Hoi ik ben Lisa zullen we maar naar nikki gaan? jah leuk

ze liepen naar de stal en nikki lag daar in haar stalletje nou dit is dus nikki zei Linda aah wat is ze lief zullen we
haar maar poetsen na een kwartiertje zag nikki er helemaal schoon uit ze was opgezadeld en ze gingen rijden in het weilandje
ze heeft een tijdje niet gereden dus ze kan een beetje druk zijn dus goed je teugels op maat houden oke ze zat in het zadel
en begonnen eerst met stap na 6 rondjes begonnen ze te draven kan je ook aan de teugel rijden zei ze tegen Lisa ehe
ik geloof het wel ze begon links rechts kneepjes te geven en aan te drijven het lukte ze zat in draf aan de teugel te rijden
GEWELDIG goedzo Lisa Zei Linda oke ga maar even galoperen ze sprong in galop het lukte niet echt toen begon Nikki te bokken
als een paard dan nooit gereden heeft ze vloog bij de 2e bok er af AUw ze lag op de grond nikki draafde trots verder
lisa zat te huilen Linda rende naar haar toe gaat het nee en begon nog harder te huilen kom op sta op n-ee ik-k w-will niet
meer je zal wel moeten anders durf je nooit meer op een paard te zitten I-IK WIL E-ECHT N-NIET M-MEER

ik doe niet met aanhalings tekens ofzo vind ik zo iritant alles is welkom als het slecht is stop ik ermee en als het goed is komt er een vervolg groetjes !

LiefsteIwan

Re: [verhaal] nog geen titel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 02:03

Nou, ik vind t een beetje penny sorry... maar dat begin.. zeuren bij je ouders om een pony op zo'n manier... ik zeg, kan beter!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 02:31

Misschien volgende keer wat meer leestekens?

Poffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 09:29

Als je 't teveel gedoe vindt met de aanhalingstekens en andere leestekens denk ik niet dat veel mensen je verhaal nog lezen.
't Wordt er erg onduidelijk door...
en verder vind ik 't niet zo heel veel aan, idd beetje penny zoals TasjaIsLief al zei.

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 10:56

dan stop ik er wel mee