[verhaal]Nieuw verhaal-met een pislinke moeder-grappig?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NWDynamite

[verhaal]Nieuw verhaal-met een pislinke moeder-grappig?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 21:33

Toen annemiek uit school kwam, haalde ze haar boeken uit haar tas, smeet ze in haar kast, en lurkte een kop thee weg. haar moeder kwam de kamer binnen ''Wat ben je toch een opdonderige stomme hersenloze mier Annemiek!'' zei ze. Annemiek schrok heel niet want ze was het al weer gewent dat haar moeder uit haar slof schoot. Ze vroeg heel kalm ''Kan ik je helpen mama?''. Waarop haar moeder antwoordde ''Gadvermedikkehandosie, stomme trut, sta toch eens op en help me met deze boodschappen''... Annemiek stond op uit haar behendig in de stoel geperste houding, liep naar haar moeder toe, pakte een zak chips uit de boodschappentas, stopte het in de koelkast en ging weer zitten... nou werd haar moeder echt pissig, ze pakte een klompje boter, smeet het naar annemieks perfect gemake-upte hoofd en haalde het zakje uit de koelkast. Annemiek was nog steeds heel erg kalm maar die boter die haar ogen in droop werd nu toch wel erg irritant, ze liep naar haar moeder, pakte haar trui vast en veegde haar hoofd ermee af. En juist dát was de druppel voor haar moeder. Ze zag er ook erg pislink uit, want het zag er als volgt uit: Dr wenkbrauwen hingen op haar knieen, haar mond er ergens onder, haar hoofd leek op een grote bavianen-anus en die oogjes.. tsja,, die oogjes heh, die keken zo vernijnig naar Annemiek, dat ze het liefst haar moeder toe zou lopen, haar een bezemsteel wilde geven en zeggen ''het is beter als je nu even een blokkie om gaat, enne, vergeet je zwarte cape niet, maar ze was nou ook weer niet zó heldhaftig dus ze dacht dat het beter was dat ze zich maar eens rustig uit de voeten maakte... Dus ze ging naar boven toe, sloop haar zus dr kamer binnen, pakte dr stomme spice-girls CD, stopte het in haar eigen nog stommere Cd-speler, en zette het volumeknopje op 100...

Als je een vervolg wilt moet je het even zeggen (en ik heb nog geen titel haha,, help even bedenken )

Nynkk

Re: [verhaal]Nieuw verhaal-met een pislinke moeder-grappig?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 21:36

Haha.. dit is echt leuk.. Lekkere meoder.. Brutaal kindje..
Ja.. ik wil meer..

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 21:47

Oké nog een stukkie effe

Annemiek hoorde wat gestamp op de trap, eerst dacht ze dat het haar honderd kilo-wegende oom was, maar die lag nu in Frankrijk te dikliggen. Dus bedacht ze dat het haar moeder wel moest zijn. Ze hoorde al wat bulderen en maakte deze woorden eruit op: Potverdikkeme, poedersuiker, rotkreng.. en nog iets van krentebol. Dus ze zag de bui al aankomen en zette snel het nummer op "Mama I Love You'' 9dus ook van de spice girls) Zelf had ze een hekel aan t zwijmellied maar haar moeder was er weg van... Annemiek hoorde geen voetstappen meer en zag de deurklink ook niet bewegen, maar toen...
Er klonk een geweldig kabaal, de grond trilde, de Cd-speler haperde! de ramen trilden, de mensen die buiten liepen schrokken zich wezenloos... En annemiek? Die keek even rustig op, en kwam tot de ontdekking dat haar moeder de kamer dus binnen was gekomen ... heel subtiel zei ze alleen maar '''hoi mam''...
Annemiek dr moeder keek zo boos, dat als blikken konden doden, kon haar moeder dr blik de weredbevolking uitroeien...

Meer?

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 21:48

Haha.. echt super.. ja zeker meer.. maar dat zal ik morgen pas kunnen lezen.. want ik ga.. Wel meer maken hoor..

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 21:58

ok haha,, ik wacht nog op wat meer aanvragen, want dan schrijf ik door (anders wel via PB )

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:27

Hahaha.
Oké, melig.
Kommaarop met meer!

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 01:35

hahahaha, melig idd
Vervolgjeee!!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 09:04

Vervolg?

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:49

HAHAHAHA GEWELDIG! Meeeeeeeer

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:42

HAHA geweldig verhaal

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 17:40

Annemiek stond rustig op van haar eigen bed, zette de CD af, liep langs haar moeder haar kamer uit en deed de deur zachtjes dicht... Annemieks moeder begon al iets te bedaren, ze liep naar de deur, pakte de deurklink vast, duwde hem naar beneden en stootte met een hard gebaar haar hoofd tegen de houten deur, om vervolgens bewustloos neer te vallen... Annemiek, legde de sleutel van haar kamer op de salontafel beneden en ging maar eens even een broodje eten.
Haar moeder was inmiddels al weer bijgekomen toen annemiek beneden op de bank zat met een zak chips want het was inmiddels al half 10. Natasha (annemieks moeder dus) stond rustig op en wilde de deur opnieuw opendoen. Toen dat na 5 keer nog niet lukte kwam uit haar mond ''Oohh lief Annemiek schatje van me, wil je even Alsjeblieft de deur opendoen?''. Waarop van beneden kwam geschreeuwd '' neuj, doe het maar lekker zelf, oude trut''... Natasha werd hardstikke boos en begon te dreigen ''Annemiek, als je nu niet die sleutel pakt en opendoet, dan klim ik uit het raam, en breng jou hond naar het asiel!''. Annemiek schrok, maar kwam weer tot zinnen toen ze zich weer even bedacht dat haar kamer op de derde verdieping van het huis was, ze had dus niks te vrezen. Dus zei ze: ''Is goed ouwe taart! Kom maar uit het raam hihi, ik wacht op je beneden!''. Toen Natasha haar hoorde wist ze dat er geen weg uit meer was... dus vroeg ze het nog maar een keertje lief ''Lieve Annie Pannie... Kom me alsjeblieft hieruit halen, dan mag je nog een hondje erbij zelfs, ok?! Toen klonk het weer van beneden ''Ok! Deal, ik nog een puppie en jij er nu uit''. Annemiek liep naar de salontafel, wilde zonder te kijken de sleutel pakken, maar voelde niks liggen ze keek eens, ze zag geen sleutel, ze voelde nogeens, nogsteeds geen sleutel... Ze was bang dat ze hem was kwijtgeraakt, dus ze zocht in haar zakken en op de grond. Toen eenmaal de hele woonkamer was doorzocht, kwam ze tot de conclusie dat de sleutel weg was :S . Ze keek in de hondenmand, Overal! Nergens een sleutel te bekennen. Annemiek vond wel dat haar hond, overdreven zat te kauwen, maarja dat kon niks zijn.
Natasha was haar geduld verloren en zat al de hele tijd te roepen en te schreeuwen ''Annemiek lieverd schiet eens op, moeder heeft honger'' ''Schatje, heb je hem al?'' ''Ach Kreng schiet eens op, ik moet naar de plee''... maar Annemiek luisterde toch niet.

Wordt zo vervolgd... denk ik

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:57

HAha,.. super..

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:02

hahahhaa, jaaa meer

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:05

Whahahah geweldig

Galop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:16

more more! super leuk, meer , meer , willen jullie ff op ashley's leven kijken?

mazzels

greetz my

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 20:04

Haha...Lol..Meer!!!

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 12:13

Maar ik heb nogsteeds geen leuke titel ... kan iemand helpen bedenken?

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 13:44

weer een leuke stukje we want more *o/*

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:31

hij is grappig!!!!!!!!!!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:33

Meer meer meeeeer
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:48

sorry vind er niet saan je hebt op zich wel een leuke schrijfstijl, jammer dat je dat zo verknoeit aan dti soort verhalen.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:51

titel komt nog wel jo

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 18:58

@ pharagilke- Wat vind je dan dat ik moet schrijven..?????? ik doe het niet vaak en zeker niet goed ofzo, gewoon voor de lol. maar vertel wat kan ik beter gaan schrijven dan ?

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:37

Zeker omdat het verhaal niet serieus is? Sorry, maar dit verhaal vind ik 100x leuker dan die serieuze verhalen, ik vind het onwijs grappig. Komt er nog een stuk?
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 21:21

Hahaha,..

Ik vind het wel grappig,.. Het s weer eens wat anders,..

Mara kom maar op met de rest