hoi..
vandaag een nieuw stukje
''Oké, tot morgen''zei hij........
Ze liep naar buiten en gooide de deur dicht, ze holde naar tanja.
Eenmaal op haar kamer vertelde ze het verhaal.
''Eng..en je moeder is stom tegen je zeg dat je niet naar je eigen vrienden mag ''Zei Tanja.
''Ja, zeg dat wel, ''ze rilde helemaal, maar nu van de regen
''ik vraag wel of je hier mag overnachten ''Zei tanja en ging het vragen
Eenmaal terug zei ze''het is goed''
''oké''Zei Ashley
Tanja had ook een paard; Jumper
''Laten we even naar mijn paard gaan, dan mag je er even op rijden''zei tanja
''oke dan''Zei Ashley
Eenmaal daar zadelde ze hem op
Toen Ashley op hem zat begon hij te steigeren en te bokken.
Ze viel er af en was buiten westen.
Tanja rende zo hard mogelijk naar huis voor hulp.
Eenmaal daar belde haar moeder het ziekenhuis en gaf de plaats aan, toen ze ophing rende ze terug naar ashley die nog steeds buitenwesten was
Tatuu tatuu hoorden ze in de verte, net toen de ziekenwagen arriveerde was ze klaar met het afzadelen van Jumper.
Ze rende naar buiten en zag dat ze Ashley mee naar de wagen namen en dat haar moeder meeging
''Mag ik ook mee''Vroeg ze aan haar moeder
''Nee schat, jij moet haar moeder bellen en haar vader en haar vriendje, en snel''Zei haar moeder
De ziekenwagen reed weg, en tanja rende naar huis om haar vader, moeder en vriendje te bellen
''Hoi Thomas, Ashley is naar het ziekenhuis gebracht, ga er nu heen''Zei Tanja en hing op
''Hoi vader van tanje, Ashley is naar het ziekenhuis gebracht, u moet nu naar haar toe''zei tanja
''O mijn god, ik ga meteen naar het ziekenhuis!''En haar vader hing op
''Hoi moeder van Ashley, Ashley is naar het ziekenhuis gebracht, u moet er heen''Zei tanja
''Geen denken aan, als ze erin komt, komt ze er ook uit!''Riep ashley's moeder
''Wat ben u een bot wijf zeg, u geef niet eens iets om uw eigen dochter!!!!!!''Riep Tanja door de telefoon en smeet de telefoon op de hoorn
toen liep ze naar de voordeur en smeet de deur dicht en rende naar de bushalte.
De bus wou net gaan maar stopte voor tanja.
''Snel naar het ziekenhuis graag, me vriendin is er heen gebracht!''Zei ze
''O, laatmaar, je krijgt het gratis voor deze keer''Zei de chauffeur
''Dankje''Zei tanja en ging zich op een stoel zitten
Eenmaal in het ziekenhuis zag ze haar eigen moeder in de wacht kamer samen met de vader van ashley en haar vriendje
Toen ze naar hen toe liep kwam de dokter naar hen en wou iets gaan zeggen, maar tanja riep dat hij even moest wachten
''Nu kunt u beginnen,ik moet het ook weten want ze is me beste vriendin''Zei tanja
''Sorry meid, maar dit ga je niet leuk vinden, Ze is verlamd aan haar benen ''Zei de dokter
Tanja begon zwart voor haar ogen te zien, voelde zich draaierig, en plots viel ze op de grond. Ze was flauw gevallen...
En? wat vinden jullie
vanaaf mis meer
Laatst bijgewerkt door Galop op 28-06-05 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt