hallo iedereen bedankt voor het commentaar. De linkse heet jolita en de rechtse heet alice en het zijn beide merries was idd goed getimed normaal maak ik niet zo'n mooie foto's maar doe mijn best en @ irritant de huizen waren mij eigenlijk ook nog niet echt opgevallen , maar bedankt voor de tip. Zal binnekort nog wel eens nieuwe foto's maken en ook even in de crea bea zetten Ik zal ook wel even van andere verzorghaflingers foto's maken want jaja er zijn er nog meer verzorg namelijk op een haflingerfokkerij
idd al moet ik wel zeggen dat ik net het geluk had dat ze er zo bij gingen staan haha volgens mij wouden ze gewoon graag op de foto dus dachten ze kom we gaan even mooi poseren
haha nee idd nog niet ingereden he olga maar wel een paar andere dus wie weet misschien wel een rijfoto van _kruimeltje of jolinda van bokt of misschien van mij maar ik rij nog niet zo goed dus laten we dat maar niet doen
@ maartjuh: bedankt voor de tip. Ikzelf vind de achtergrond juist wel mooi maar zal ook wel kwestie van smaak zijn denk ik , misschien kun je me vertellen wat je er storend aan vind dan kan ik daar volgende keer misschien rekening mee houden