Foto 1 viel me meteen op... alle voetjes van de grond! Super getimed dus! foto 3.. jammer van die verkeersborden.. foto 2 en 4 is jammer dat je een wit vestje aan hebt. die valt een beetje 'in' de muur erachter Voor de rest geen commentaar, vind ze heel mooi! mooi scherp ook. (behalve foto8, maar dat komt denk ik omdat je gefocused bent op het paard erachter.. )
Mooie foto's. Goed getimed vooral. Enige opmerking: let erop dat je scherpsteld op het paard (als je die scherp op de foto wilt hebben iig ) Foto 1 en 8 is de achtergrond namelijk scherp ipv het paard.
ik vind de foto's zeer goed gelukt, heerlijk he, zomer, kun je weer gewoon buiten fotograferen met normaal licht! beter dan in de rijbaan!
wat bij mij altijd helpt bij foto's van paardrijden is mijn camera op de stand zetten waarbij er 10 foto's per seconde (ofzo) worden gemaakt. Vooral met de galop hoef je de foto dan niet te timen, gewoon een par series maken en dan zit er altijd wel een goede tussen.
Ik spreek dan wel af met mijn foto-slachtoffer dat ze niet in de camera proberen te kijken, en hun lippen op elkaar houden. Een half open mond (foto 3) staat een beetje dom (naar mijn mening, hoef je het dus niet eme eens te zijn)