[foto's]Bloemetjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

A_n_N_e_K_e

[foto's]Bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 19:55

Heey!!

Ik ben hier net nieuw, en ik wou ff een paar foto's laten zien die ik maak, helemaal geen goeie kwaliteit, maar ik zoom ze aldoor in, en dan word de kwaliteit heel slecht, (heb fujihilm finepix f402). Maar ik wil graag wat tips over de houding enzo, en storende dingen. En niet te kritisch aub.. ben ook nog maar net 14.. Knipoog Vingers aflikken
Nou jah, hier de foto's:

Afbeelding

Mijn commentaar: Overbelicht...

Afbeelding (zelfde foto, zonder flits)

Afbeelding

Mijn commentaar: Overbelicht, maar dat vond ik wel een mooi effect geven: felle bloem (hele aparte trouwens Pling ) en donkere achtergrond.
Wel slechte kwaliteit..

Afbeelding

Mijn commentaar: wel mooi, maar niet helemaal in het midden, en slechte kwaliteit..

Afbeelding
Mijn commentaar: deze vind ik zelf wel mooi, ook wel een beetje scherp, en geen storende dingen volgens mij.

Afbeelding

Mijn commentaar: slechte kwaliteit..

Afbeelding

Mijn commentaar: Bloementje niet in het midden... Boos!

Afbeelding

Mijn commentaar: verschillende achtergronden, ik had de roos op een wit papier gelegd, en witte papieren rechtop gezet.. En, bij het blaadje helemaal aan de rechterkant zie je een hoekje van een paar boekjes ofzo liggen.. Maarrr het waren allemaal maar probeerseltjes (al vind ik foto's maken heeeeel leuk!!)

Graag commentaar, maar niet te hard aub Bloos

Groetjes Anneke Lachen
Enneh, nogmaals, die slechte kwaliteit komt door het inzoomen, tis maar een klein plat dingentje (camera dan he Knipoog)

Anoniem

Re: [foto's]Bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 20:21

Je kan ook gewoon in plaats van inzoomen dichterbij gaan staan. Scheeld een hoop Lachen
Ik vind ze niet zo bijzonder.
Ze zin niet altijd scherp, de compositie van de bloem is niet altijd even mooi, maar gewoon blijven oefenen Lachen

A_n_N_e_K_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 21:32

Heey!!

Bedankt voor je reactie!! ja idd, ik zoom ze ook nooit meer in, maar die foto's staan nog niet op de computer.. Maar ja.. Dus dan worden ze wel redelijk scherp!! Lachen

Enneh, over de compositie, ik weet niet zo goed hoe het anders moet Bloos

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 21:55

Hele mooie fotos zeg! vooral de 2e

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 09:43

Ik vind geen van alle echt mooi.