[verhaal] Zij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maya1990

[verhaal] Zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 22:13

Ik wil graag jullie mening hierover

Hij was al heel de dag buiten. Hij had gezegd dat hij de tuin wilde doen, maar dat was niet de echte reden. Zij was de reden. Heel de dag had hij op haar gewacht en nu liep ze daar eindelijk. Ze stapte de auto uit, aan de andere kant stapte haar vriend uit. Ze pakte haar tas en toen zijn gespierde arm. Zo liepen ze samen naar haar deur. Daar stonden ze te praten. Ze lachte en omhelsde zijn gespierde lijf en hij omhelsde haar kleine, slanke gestalte. Waarom omhelsde ze hem niet? Kwam het omdat hij niet zo gespierd was als haar vriend? Of wist ze gewoon niet dat hij bestond? Het paar ging naar binnen en de deur ging achter hen dicht.
Hij wist niets van haar, geen leeftijd, geen telefoonnummer, hij wist zelfs haar naam niet. Hij wist alleen dat zij het mooiste was wat hij ooit had gezien. Ze was klein, slank, haar huid leek wel van goud, zo mooi. Knap was ze, erg knap. Elke vrouw in de wijk was jaloers op haar, zo knap. Ze had blond haar tot net over haar schouders in een mooi model geknipt. Ze lachte vaak, bijna altijd. Haar glimlach was betoverend, als zij naar je glimlachte, waande je in de Hemel. Als het mooi weer was, zat ze vaak buiten een boek te lezen. Ze las altijd literatuur, vaak in het Engels of Frans, ze las ook wel eens sprookjesboeken. ’s Ochtends ging ze om een uur of 10 weg en kwam vaak laat weer thuis. Soms was haar huis weken aan een stuk leeg, waar ze heen was, wist hij niet. Haar tuin was onderhouden, als ze weg was, maaide haar vriend het gras en sproeide hij de planten met water. Ze hield van haar vriend…helaas.

Ze waste de auto en had die mooie hotpants aan en haar blauwe shirtje. Die stonden haar zo goed. De zon scheen op haar lange blonde haar. Hij deed alsof hij een boek las, maar in werkelijkheid zat hij naar haar te kijken. Ze spoot de auto nat en pakte toen de spons. Een haar viel voor haar ogen en ze streek hem met haar hand die de spons vasthield over haar gezicht. ‘Julia!’ Ze werd geroepen door de buurvrouw, ze keek om en haar blik bleef een paar seconden op zijn gezicht hangen. Hij verstijfde en staarde weer naar zijn boek. Haar naam was dus Julia. Wat een prachtige naam, voor zo’n schoonheid. Waarom was haar blik zo lang op hem blijven hangen? Wist ze van zijn gevoelens? Voelde ze het zelfde voor hem, als hij voor haar voelde?

Bloos
X
Laatst bijgewerkt door Eline op 08-06-05 08:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Denk aub voortaan zelf aan de tag in je titel, zie topic 'de bedoeling' bovenaan voor meer info!

Maya1990

Re: [verhaal] Zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 15:27

niemand... Huilen
X

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 15:33

Leuk stukje. Leest ook wel lekker!
Hier zou ik wel meer van willen lezen Knipoog

Ga zo door!

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 16:43

jeej Haha!

X

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 18:36

Oeps, haha, zo wilde ik mijn verhaal eerst ook noemen. Uiteindelijk toch gekozen voor 'Ooit'.

Dacht eerst even dat je hem miss gejat had, haha mijn excuses Knipoog
Leest wel leuk Lachen

MaggotLauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 19:08

Het leest idd erg leuk..
Ik hoop dat er nog een vervolg gaat komen! Knipoog

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 20:23

Lachen
Ik ben benieuwd naar het vervolg..

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 13:59

Shanna16 schreef:
Oeps, haha, zo wilde ik mijn verhaal eerst ook noemen. Uiteindelijk toch gekozen voor 'Ooit'.

Dacht eerst even dat je hem miss gejat had, haha mijn excuses
Leest wel leuk

hahah! neej hoor ik jat niet!
Maar ik heb op dit moment even geen tijd: toetsweek en ik moet optreden met toneel. dus ik zal zo snel mogelijk schrijven
X

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 21:04

oeoe, meerr Haha!